Koho Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van KSL City Mall
Fotogalerie voor Koho Hotel





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen (Sakura) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen (Sakura)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Family Room - Non-Smoking Room laden

Family Room - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Standard Double Room - Non-Smoking Room laden

Standard Double Room - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room - Non-Smoking Room laden

Deluxe Double Room - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Suite With Jacuzzi - Smoking Room laden

Suite With Jacuzzi - Smoking Room
Alle foto's voor Sakura Twin Room (No Window) - Non-Smoking Room laden

Sakura Twin Room (No Window) - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room - Non-Smoking Room laden

Deluxe Twin Room - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Standard Twin Room - Non-Smoking Room laden

Standard Twin Room - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Sakura Double Room (No Window) - Non-Smoking Room laden

Sakura Double Room (No Window) - Non-Smoking Room
Alle foto's voor Standard Double Room - Smoking Room laden

Standard Double Room - Smoking Room
Alle foto's voor Standard Twin Room - Smoking Room laden

Standard Twin Room - Smoking Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room - Smoking Room laden

Deluxe Double Room - Smoking Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room - Smoking Room laden

Deluxe Twin Room - Smoking Room
Alle foto's voor Sakura Double Room (No Window) - Smoking Room laden

Sakura Double Room (No Window) - Smoking Room
Alle foto's voor Sakura Twin Room (No Window) - Smoking Room laden

Sakura Twin Room (No Window) - Smoking Room
Alle foto's voor Family Room - Smoking Room laden

Family Room - Smoking Room
Alle foto's voor Deluxe Family Room laden

Deluxe Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 90, Jalan Kemunting, Taman Kebun Teh, Johor Bahru, Johor, 80250
Over deze accommodatie
Koho Hotel
Gelijkaardige accommodaties

TROVE Johor Bahru
TROVE Johor Bahru
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 406 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 15 voor volwassenen en MYR 8 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Koho Hotel Johor Bahru
Koho Johor Bahru
Koho Hotel Hotel
Koho Hotel Johor Bahru
Koho Hotel Hotel Johor Bahru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Koho Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 dec 2018
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Muhaimy
26 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Poor service
Muhaimy
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Edwin
14 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable Stay
Edwin
8/10 – Goed
Eve, Johor Bahru
13 feb 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location.
Eve
6/10 – Redelijk
Naim Omar, Kuala Lumpur, MY
13 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service
A good place to stay, but don't expect too much.
Naim Omar
10/10 – Uitstekend
Yogeeta
12 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean
Yogeeta
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2017
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Tan
9 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Tan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight stay and didn't want to spend too much
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Shey Mey
5 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room condition not what I expected
Shey Mey
8/10 – Goed
sharifah
30 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
sharifah
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 nov 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Aurora
8 nov 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Aurora
10/10 – Uitstekend
JunHao
1 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good customer service
JunHao
4/10 – Matig
Fiona
30 okt 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No nearby eateries
Fiona
8/10 – Goed
Tom
22 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Tom
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2016
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Bill Wong
17 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable room, good to relax
Bill Wong
4/10 – Matig
Koon Leong
12 okt 2016
Negatief: Netheid, comfort kamer
Normal hotel.
Koon Leong
6/10 – Redelijk
Choon Yeen
11 okt 2016
Good budget hotel
Choon Yeen
8/10 – Goed
Wen Seng
3 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go to the grill restaurant downstairs!
Wen Seng
8/10 – Goed
Ruby
3 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








