G5 Hotel & Serviced Apartment

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van KSL City Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 42 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
2 badkamers
  • 65 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Superior Studio

  • Max. aantal: 3

Deluxe Studio

  • Max. aantal: 4

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2

Superior Queen Room No Window

  • Max. aantal: 2

Premium Studio

  • Max. aantal: 3

Superior Twin Room No Window

  • Max. aantal: 2

Family Triple Room

  • Max. aantal: 3

Family Quadruple Room

  • Max. aantal: 4

Two Bedrooms Apartment

  • Max. aantal: 4
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
G-01, Bangunan Duta Impian, No 14, Jalan Dato Abdullah Tahir, Johor Bahru, Johor, 80050

In de buurt

  • Plaza Pelangi - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Holiday Plaza - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • KSL City Mall - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 6 min. rijden
  • Station Kranji - 8 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ayam Penyet Banafee - ‬2 min. wandelen
  • ‪Chok Dee Thai Food - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mezzo Bar & Lounge - ‬5 min. wandelen
  • ‪Banafee Village Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Palm Garden - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

G5 Hotel & Serviced Apartment

Hotel vlak bij KSL City Mall
G5 Hotel & Serviced Apartment bevindt zich dicht bij Komtar JBCC-winkelcentrum en Johor Bahru - Stadsplein en biedt een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en gratis kranten
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 64 kamers zijn voorzien van voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop extra's zoals kluisjes en minibars.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 1 plek per unit)

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 60 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 200.00 per accommodatie per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 60 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

G5 Hotel Services Apartment Johor Bahru
G5 Hotel Services Apartment
G5 Services Apartment Johor Bahru
G5 Services Apartment
G5 & Serviced Johor Bahru
G5 Hotel Services Apartment
G5 Hotel & Serviced Apartment Hotel
G5 Hotel & Serviced Apartment Johor Bahru
G5 Hotel & Serviced Apartment Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij G5 Hotel & Serviced Apartment?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij G5 Hotel & Serviced Apartment inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij G5 Hotel & Serviced Apartment uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat G5 Hotel & Serviced Apartment?

Dit hotel ligt in Centraal District, op 3 km afstand van KSL City Mall, Komtar JBCC-winkelcentrum en Johor Bahru - Stadsplein. Ook AEON Tebrau City en Night Safari liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over G5 Hotel & Serviced Apartment

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 29 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 142 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 142 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yuehui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the park
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

thong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Muhammad Zulfadli

Positief: Personeel en service
No doubt, the staff were really warm and friendly. Check-in was easy and a breeze with collection of security deposit. However, I was truly shocked when the room type booked is what seemed to be a sub basement unit of the hotel. Superior room, a first time for me to walk out of the lobby down to a lower level. Sewage smell at the corridor, in the toilet was inevitable. Price wasn’t the lowest of Johor Bahru but I didn’t expect it. Air conditioning worked but because of the odd room layout, you barely feel the cold air from the bed. No windows, no clock, just a TV. Definitely first and the last for me.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Kumari

Positief: Personeel en service
I recently stayed at your hotel and had an overall pleasant experience. However, I noticed a couple of issues that could use improvement. There was an unpleasant smell that occurred intermittently, which was quite off-putting. Additionally, the coffee creamer provided was unusually hard and not usable. Addressing these concerns would definitely enhance the overall guest experience. Thank you for considering this feedback.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome stay

Staff was very helpful and got free parking
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Byoung Kook

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Because SG authority doesn't allow me to go to Malaysia, so I requested cancellation. But hotel rejected
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Choo

Positief: Netheid, personeel en service
Stayed 4 nights. First of all I booked this hotel for it's proximity to many food options and good location. However, there are a few defects in the room which I like to highlight here. Firstly, the safe is not working on once I checked in, secondly the dressing table chair is dislodged and it is a safety hazard. Lastly the water basin is leaking but still manageable. Not being picky for the price paide but might be a major issue to picky travellers.
4 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
3 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

LIANGZHU

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy in morning, disturbing my sleeping
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Nicholas

Basic hotel not special

Average hotel nothing special , for the price you’re paying you cant complaint . Would not pay anything more than 40$ for this place.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Larry Ng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

G5

Overall it is a converted apartment to Hotel. The room is spacious for the basement unit but the sound proofing is a little poor and you can hear loud noises from the other rooms. With the space in my room, would be nice to have a small sofas on the empty space. Looks much better then. Overall it is clean and the location is great.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

G5

Hotel doesn't accept credit card as deposit. Quite a turn off for this. Luckily they are willing to accept $100RM instead of $200RM for deposit. It gets a bit noisy in the middle of the night as the area is known for its nightlife.
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Koh

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Rayner

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

G5 Hotel

The stay was fine, but the hotel internet is not too reliable. I have 3 devices and only 1 device was able to log in after many failed attempts, and when it did log in the signal strength is 2 bar maximum.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Quek

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
There’s stain on the pillow
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Imran

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
If you drive, make sure you ask where exactly to park your vehicle, or else they clamp even though there is no "Clamp-Zone" at all the parking lots around the vicinity.
4 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will not returned.

Bedsheet and blanket are with stain. Carpet got a red big patches. Stay just right behind receptionist which is leavel 2 and level 1 is carpark. Disappointed with overall stay.
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Natalynn

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice room . Big comfortable beds . Good bathroom with lots of free things . Location great for food and shopping . Highly recommended
1 nacht verbleven in maart 2024