Ingang binnen

Beoordelingen van Metropolitan Hotels Bosphorus

Metropolitan Hotels Bosphorus
Purtelas Hasan Efendi Mahallesi, Meclis-i Mebusan Caddesi No. 47 Findikli, Istanbul

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 275 van 484 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 484 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 484 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 484 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 484 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Melisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kom er altijd, top hotel, service en eten.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Merlin Atasoy op 13 jan 2024
Dear Melisa, Thank you very much for choosing us. The most important thing for us is that you leave our hotel happy. Hope to see you again. Best Regards, Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

AHMET

6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Merlin Atasoy op 10 jan 2024
Dear Ahmet, Thank you for your feedback. Your satisfaction made us happy. We are always here to provide a good service. Hope to see you again. Best Regards, Metropolitan Hotels Bosphorus Management

10/10 – Uitstekend

Ertan

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Metropolitan Hotels Bosphorus Hotel Management op 29 dec 2023
Dear Ertan, We highly appreciate your feedback. We hope to see you and welcome you again in the future! Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Omer

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Merlin Atasoy op 28 dec 2023
Dear Omer, We highly appreciate your feedback. We hope to see you and welcome you again in the future! Best Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Firat

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service en vriendelijkheid.
8 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Management op 16 dec 2022
Thank you very much for your nice comment, we are really happy to know you were pleased with our welcome. We look forward to welcoming you again in near future.Best Regards,Metropolitan Hotel BosphorusHotel Management

10/10 – Uitstekend

Asena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Cihan OZ - Front Office Supervisor op 2 mei 2022
Thanks for sharing your comments with us. It is important to us!

10/10 – Uitstekend

Funda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bereikbaarheid, personeel en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Cihan OZ - Front Office Supervisor op 2 apr 2022
Bedankt voor het delen van uw opmerkingen met ons. Het is belangrijk voor ons!

8/10 – Goed

Tim Sebastianus Gillis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie locatie en uitzicht. mooie kamers en goede service. Het restaurant is voornamelijk een shisha lounge en er wordt gerookt dus voor het avondeten is dat niet echt een aanrader. In de nacht was het redelijk rumoerig.
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Cihan OZ op 11 feb 2022
Vielen Dank, dass Sie Ihre Ansichten mit uns teilen. Es ist uns wichtig!

10/10 – Uitstekend

Pinar

7 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Echt een hygiënisch, vriendelijk & goed geregelde hotel. Super vriendelijke personeel & het ontbijt is ook echt lekker! De lounge is ook echt een aanrader als je wil relaxen in de avonden.
6 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Cihan Öz op 9 jan 2022
Thanks for sharing your views with us. It is important to us!

8/10 – Goed

Muhammed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging van de hotel is goed, met metro/ trams makkelijk te verplaatsen. Waar ik toch naar zoekend was is facileiten/ accomodaties zoals een fitnessruimte/ zwembad/ sauna/ spa..
8 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Front Office Team op 5 jan 2022
Thanks for sharing your comments. It is important to us!

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging en een uitstekend uitzicht over de bosphorus!
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Front Desk Team op 2 jan 2022
Thanks for sharing your comments. It is important to us.

8/10 – Goed

Joseph

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Front Office Team op 7 nov 2021
Thanks for sharing your comments with us. Your feedback is important to us!

8/10 – Goed

Nada Mohamed van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Was mooi locatie ,kamer netjes allen miss ik een koffie apart in mijn kamer .resterend was niet echt geweldig de rest was good
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Front Office Team op 5 okt 2021
Dank u voor uw reacties. Uw feedback is belangrijk voor ons!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Front Desk Team op 8 sep 2021
Thanks for sharing your views. Your feedback is important to us!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPER
Het was super. Een super locatie en het personeel was ook top! Bij aankomst was onze kamer niet meer beschikbaar, maar toen kregen we gratis een upgrade, namelijk de suite met zee uitzicht. Het was prachtig. Verder is er op niveau 7 in een avond een gezellige lounge. Alles was schoon. Al met al was het een super verblijf.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Desk Team op 21 aug 2021
Beste gast, Graag wil ik even melden dat we blij zijn dat u een fijn verblijf heeft gehad. Uw feedback is belangrijk voor ons.

10/10 – Uitstekend

Masoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 without a doubt.
Service is gewoon ongelofelijk. Ze denken met je mee en ze zijn zo vriendelijk en netjes en het belangrijkste ze praten goed engels!
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Desk Team op 14 aug 2021
Bedankt voor het delen van uw goede wensen met ons. Uw feedback is belangrijk voor ons!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed geregeld.
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van EMRE OZSARAC op 10 jun 2021
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 18 jun 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Fijn hotel en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug.
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 4 jun 2021
Beste gast, bedankt voor het kiezen van Metropolitan Hotel Bosphorus. Het is een genoegen om uw goede wensen te hebben, we zullen u de volgende keer graag verwelkomen. Hopelijk tot de volgende keer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 23 mrt 2021
Dear Guest, Thank you for choosing MetropolitanHotels Bosphorus for your recent stay and taking time to share your comments with us. We wish to have the pleasure of welcoming you back soon ! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 11 dec 2020
Dear guest, Thank you for choosing Metropolitan hotels Bosphorus for your recent stay and taking time share your comments with us. We wish to have the pleasure of welcoming you back soon ! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 29 jul 2020
Dear Guest , Thank you for choosing Metropolitan Hotels Bosphorus for your recent stay and taking time to share your comments with us. We hope to welcome you back soon ! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Merve, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb in dit hotel echt een super verblijf gehad. Ik kan zeggen dat dit een van de beste hotel is in Istanbul. Ik kom regelmatig in Istanbul maar ik ben nooit zo goed geholpen. Kamer was super super schoon. Ze zorgen letterlijk voor alles, tot aan een tandenborstel. Ook hebben ze een een goede haarfohn. Ik vroeg aan de receptie of er een strijkijzer beschikbaar was, meneer van de receptie was zo vriendelijk en liet gelijk iemand een strijkijzer brengen. In andere hotels zou ik gewoon een kleine strijkijzer krijgen.. het verbaasde mij echt dat ik een heel strijkplank kreeg met ook nog een hele goede strijkijzer. Deze mocht ik houden tot ik zou uitchecken, dit was erg fijn. De inrichting van de kamer was ook super mooi en luxe. Fijn dat er overal spiegels waren. Ik kan nog zoveel positieve dingen schrijven, maar dit moet je echt zelf ervaren. Heel erg bedankt en tot de volgende keer!
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 13 feb 2020
Lieber Merve, Vielen Dank, dass Sie sich für Metropolitan Hotels Bosphorus entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare mitzuteilen. Es ist uns eine große Freude zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt / übertroffen haben. Es ist unser erstes Ziel, unseren Gästen unvergessliche und zufriedenstellende Aufenthalte zu ermöglichen. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Te harde muziek op de 7e etage. Zwembad is wel eens handig geweest, als die er was.
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 2 dec 2019
Beste Gast, Bedankt dat u hebt gekozen voor Metropolitan Hotels Bosphorus voor uw recente verblijf en dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen met ons te delen. We zouden ook graag een zwembad hebben, maar dit is niet mogelijk omdat we daarvoor geen ruimte hebben in het pand. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Beyza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 16 jul 2019
Dear Beyza, Thank you for choosing Metropolitan Hotels Bosphorus for your recent stay and taking time to share your comments with us. Hope to welcome you back soon ! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Emre Ozsarac - Front Office Manager op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Metropolitan Hotels Bosphorus for your recent stay and taking time to share your comments with us. Hope to welcome you back soon ! Kind Regards

8/10 – Goed

Aki, Eindhoven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt mag beter. Uitzicht is fantastisch. Personeel is aardig.
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 14 mrt 2019
Lieve Aki, Bedankt dat je Metropolitan Hotels Bosphorus hebt gekozen voor je recente verblijf en de tijd hebt genomen om je opmerkingen met ons te delen. We hopen u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan de stad! Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 30 jan 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Metropolitan Hotels Bosphorus for your recent stay . Hope to welcome you back soon ! Kind Regards

8/10 – Goed

willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een concept hotel. afgewerkt in schitterende materialen. het is slechts een zestal maanden geleden geopend en lijdt aan een aantal kinderziektes. b.v. de verlichting in de gangen is echt onvoldoende en de trappen zijn levensgevaarlijk. neem dus steeds de lift!
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 16 dec 2018
Beste willem, Bedankt dat je Metropolitan Hotels Bosphorus hebt gekozen voor je recente verblijf en de tijd hebt genomen om je opmerkingen te delen. We hopen je snel weer te verwelkomen! Vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
We hebben een kamer met zee uitzicht gereserveerd waar we uiteraard meer voor hebben betaald. Echter kregen we een kamer op de 2e verdieping met yitzicht op bomen en een gebouw (0 zee uitzicht). We hebben aangegeven dat we 2 eenpersoonsbedden wilden hebben. Ook dat was niet doorgegeven. Uiteindelijk kregen we naast de tweepersoonsbed een eenpersoonsbrd wat veel ruimte in beslag nam en daardoor de.kamer zeer klein werd. De kamer was zeer stoffig! Mijn kamergenoot heeft geen enkele nacht rustig kunnen slapen (zeer ziek van al het stof). Vervolgens gadden we een buurman due zat te roken in zij kamer of op de gang. De rook was zo smerig dat ik er wakker van werd. Dit aangegeven bij de receptie en ook bog de buurman erop aanfesproken. Verder is het wel een mooi hotel met goede inrichting. De medewerkers zijn vriendelijk en proberen je te helpen zo ver dat mogelijk is. De ligging is ideaal. 10 min lopen van Taksim (wel een stijle weg)
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 23 nov 2018
Beste Gast, Bedankt dat je Metropolitan Hotels Bosphorus hebt gekozen voor je recente verblijf en de tijd hebt genomen om je opmerkingen met ons te delen. Neem rechtstreeks contact op met mij zodat ik graag meer wil weten over uw ervaring met ons. We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 25 okt 2018
Dear guest, Thank you for choosing Metropolitan Hotels Bosphors for your recent stay and taking time to share your comments with us. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Nieuw hotel met een mooie ligging. Alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te bereiken, zowel met de tramals lopend. Alleen jammer van de kamer dat deze niet schoon was. Er lag bijna overal een dikke laag stof. Nadat we dit hebben aangegeven is de schoonmaker langs geweest, maar alsnog moesten we zelf nog aanwijzen wat er schoongemaakt moest worden.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Emre OZSARAC - Deputy General Manager op 7 okt 2018
Beste Gast, Ik wil u hierbij bedanken voor het kiezen van Metropolitan Hotels Bosphorus en de tijd nemen om uw opmerkingen met ons te delen. Ik heb uw opmerkingen gedeeld met onze Executive Housekeeper en de nodige acties zullen dienovereenkomstig worden ondernomen. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je snel te verwelkomen. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Fevzi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren das zweite Mal hier, können nur weiterempfehlen.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van SELVİ op 12 mei 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel.We are always happy to welcome you. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Seyda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍👍👍👍
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van selvi op 8 mei 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel. We are always happy to welcome you.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Maryam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Azure lounge on rooftop was the best part of my stay
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Selvi op 24 apr 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel. We are always happy to welcome you

10/10 – Uitstekend

Medine

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SELVİ op 23 apr 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel. We are always happy to welcome you

6/10 – Redelijk

Amer

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs better house keeping management
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Selvi op 22 apr 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel.We are always happy to welcome you

8/10 – Goed

Nada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location and nice view
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SELVİ op 21 apr 2024
Thank you very much for being satisfied with our hotel. We are always happy to welcome you, Best Regards

10/10 – Uitstekend

Esra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
favourite hotel
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Metropolitan Hotels op 16 mrt 2024
Dear Esra, Thank you very much for choosing us. The most important thing for us is that you leave our hotel happy. Hope to see you again. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Gizem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Metropolitan Hotels op 16 mrt 2024
Dear Gizem, Thank you very much for choosing us. The most important thing for us is that you leave our hotel happy. Hope to see you again. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

SALIH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My recent stay at Metropolitan Hotels Bosphorus marked my third visit to this esteemed establishment, and while the overall experience remained positive, there were certain aspects that stood out. First and foremost, the hotel's location is simply unbeatable. Situated on the main street opposite the Fındıklı tramway station (T1), the convenience and accessibility offered by this prime spot are unparalleled. From my perspective, it's not just perfect—it's beyond perfect. The staff at Metropolitan Hotels Bosphorus deserve commendation for their kindness, helpfulness, and professionalism. The reception employees, in particular, exemplify these qualities, making every interaction a pleasant and welcoming experience. Azure the Bosphorus, the hotel's restaurant, offers more than just a meal—it provides a feast for the senses with its breathtaking views of the Bosphorus. The open buffet caters to every palate, offering a diverse array of options that make breakfast a delight. While there may be superior open buffets elsewhere, the one at Metropolitan Hotels Bosphorus is certainly worth sampling. The rooms at the hotel are impeccably clean and well-appointed, although I did encounter a few minor issues during my recent stay. The absence of a desk and chair in my room was a departure from previous visits, albeit not a significant inconvenience. Additionally, the size of the blanket was smaller than expected, and despite multiple requests for replacement, the issue persisted. Furth
Reactie van Metropolitan Hotels Bosphorus op 16 mrt 2024
Dear Salih, thank you for your nice comments and choosing us. Receiving positive comments from all angles made us extremely happy and motivated. We will be here to do our best for your next stay. Guest satisfaction is a very important for us. Hope to see you again soon. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Florin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
good hotel, near the tram line going to sultanahmet, 10 min by foot from galataport and 15 min to taksim square
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Metropolitan Hotels Bosphorus Hotel Management op 13 feb 2024
Dear Florin, Thank you very much for choosing us. The most important thing for us is that you leave our hotel happy. Hope to see you again. Best Regards, Guest Relations Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Abibe, WAYNE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel looked amazing online, & when I arrived it was nothing like the pics. We had two twin size beds that were hard as a rock. There was sooooo much noise and people banging things in the middle of the night, we barely slept. The entire staff was soooooo rude, never a hello or good night and behaved as if they are doing us the favor. Never discussed the bare ammenities and accused of us eating a wafer they told us was free and wanted to add to our bill. The restaurant is nice but very pricey & they refused to give us to go boxes. They said they would have the food it sent to our room and never did! There was a fire alarm that went off twice and the smell of an electrical fire that they dismissed and told people to go to their rooms. Awful stay dont waste your money!!!!!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Agent - Merlin op 11 jan 2024
Dear Abibe, Firstly, we deeply regret your bad experience. We understand the inconvenience and apologise for the inconvenience. Customer satisfaction is important to us, and we value your feedback. We will take immediate steps to resolve the issues. We would also like to offer you a special offer to compensate for your negative experience. Rest assured that we will do our best to make your future stays more positive and pleasant. Best Regards, Metropolitan Hotels Bosphorus Hotel Management

8/10 – Goed

Ibryam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok teşekkür ederim herşey için
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Merlin op 1 feb 2024
Dear Ibryam, Thank you very much for choosing us. Your feedback is very important for us. Hope to see you again. Best Regards, Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Ibryam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Agent op 27 dec 2023
Dear Ibryam, Thank you for your feedback. We will be pleased to welcome you again. Hope to see you again. Have a god day!

10/10 – Uitstekend

Hüseyin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
X
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Merlin Atasoy op 24 dec 2023
Dear Hüseyin, We highly appreciate your feedback. We hope to see you and welcome you again in the future! Best Regards,Metropolitan Hotel BosphorusHotel Management

10/10 – Uitstekend

Eda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Metropolitan Hotels Bosphorus Hotel Management op 7 feb 2024
Dear Eda, Thank you very much for choosing us. The most important thing for us is that you leave our hotel happy. Hope to see you again. Best Regards, Guest Relations Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Majid

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a hot. Is a motel
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Merlin Atasoy op 22 dec 2023
Dear Majid , We are sorry that you had such a thought after your stay. We will do our best to serve you better and improve our hotel by evaluating your comments. We would like to compensate for your next stay. Best Regards, Metropolitan Hotels Bosphorus Magament

10/10 – Uitstekend

Firas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider fehlte das kostenslose Zimmerupgrade für VIPs aber ansonsten makelloses Hotel.
Reactie van Merlin Atasoy op 9 dec 2023
Dear Taimur, We highly appreciate your feedback. We hope to see you and welcome you again in the future! Best Regards,Metropolitan Hotel BosphorusHotel Management