Een buitenzwembad

Beoordelingen van Hamidiye Hotel

Hamidiye Hotel
Fevziye Cad.No:1 Sehzadebasi, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 66 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slecht, geen 4 sterren hotel
Hotel kwam totaal niet overeen zoals hij werd aangeboden op de site. Het ontbijt was slecht, weinig keuze en iedere dag hetzelfde. De matrassen waren vies, bruin met vlekken. De eerste kamer geweigerd en kregen daarna een andere kamer. Badkamer vies en veel spullen (handvatten) kapot. de douche zat weinig druk op en was erg smerig. De foto's op de site komen niet in de buurt van de werkelijkheid van het hotel.
5 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Najima, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het tegenvallen, had er meer van verwacht
Locatie is goed, alles is dichtbij. Kamer was schoon, alleen de fohn deed het niet. Zwembad zag er vies uit, Personeel vriendelijk. Ontbijt vond ik slecht, alles was koud en niet echt lekker. Uitzicht dakterras op de 6e etage prachtig! De kleine liften zijn een ramp, vooral als je een kind hebt met kinderwagen. Je wacht soms 20 minuten s'ochtends voordat je de lift in kan stappen, gewoon file aan mensen. Was niet slecht, alleen had uiteindelijk liever iets meer betaald voor een iets luxer hotel.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Onur, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon een goed hotel
Fijn verblijf. Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Ontbijt was ook goed.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

User

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not clean, and small and the noise in the room is terrible, the bed is not comfortable at all.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

bal, lille

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
beau quartier, le personnel est sympa. L'hôtel est très propre.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible stay, never again
I will never stay at this Hamidiye Hotel again! Location was great, room well heated but hotel is in terrible condition: room always smelled bad; room door was difficult to get in, shower ran hot/cold; shower wall had lots of mold; there was no hot water kettle; room lighting was flourescent and minimum. Breakfast staff is rude, front desk staff gave me the wrong room at first. Overall, a terrible stay.
7 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

SALAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon sejour
Tres bon sejour personel sympa acceuillant
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

SALAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon sejour et personnels tres tres, acceuilla
Sejour c'est tres bon passee personel tres accueillant petit dejeuner extra en tout tres bon sejourv
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

mohammad

Positief: Netheid, comfort kamer
Value so much
Nice but wifi very bad in hotel
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van LEVENT op 19 dec 2018
WE THANK YOU

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Bilder des Hotels entsprechend nicht der Realität. Personal sehr unfreundlich. Frühstück jedentag 1zu 1 die selben Gerichte. Wenn dieses Hotel 4 Sterne hat dann müssen die echten 4. Sterne Hotel mindestens 6 Sterne haben.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van HOTEL op 30 nov 2018
THANK YOU FOR YOUR THOUGHT

10/10 – Uitstekend

Rene, Danmark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mit I centrum
Super godt hotel og beliggenhed godt personale der hjælper en med de spørgsmål der nu skulle være.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van HOTEL op 30 nov 2018
THANK YOU VERY MUCH.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Moyen.
Hotel juste moyen , le service à améliorer , ainsi que le petit déjeuné. Hotel ayant une bonne situation , station de bus , restaurant , etc.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van HOTEL op 30 nov 2018
THANK YOU FOR YOUR THOUGHT

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
TEMİZLİK
KONAKLAMA OALRAK OTELİN TEMİZLİĞİNDEN HİÇ MEMNUN KALMADIM.PERSONELİN GÜLERYÜZÜ ÇOK GÜZEL.FAKAT OTELİN TEMİZLİĞİ DAHA ÖNCEKİ KALDIĞIMA GÖRE GÜZEL DEĞİLDİ.ASLINDA OTELDEKİ MALZEMELER ESKİ.FAYANSLAR DÖKÜK VEYA YAĞLI..BİR DAHA TERCİH ETMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel konum olarak iyi yerde personelde iyi hizmeti ama otelde odada ağır koku tuvalet kokusu var ve odalar duvarları bakımsız
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kesinlikle kalınmaması gereken bir otel
Konumundan başka bütün kriterker berbat ötesi kesinlikle denemeyin derim.Arap turistlerle dolu hizmeti önemsemeyen bir ekip,temizlik berbat ,kahvaltı çok kötü nerden tutsan elinde kalır, odada içecek su bile yok,emanet kasa yok,mini bar yok,buzdolabı çalışmıyor,yataklar berbat ötesi

6/10 – Redelijk

merve

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
konum güzel sürekli gelen su damlama sesine çare!!
odanın dışından sürekli damlayan su sesi geliyordu. otel görevlilerine ilettiğimde tek kişilik odaların olduğu tarafta bu problemin olduğunu ama kaynağını anlayıp çözüm bulamadıklarını söylediler. gece hiç uyuyamadım
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

jack, hannover

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mehr schlecht als recht
Umgebung ist super . U BAHN in 2 min. Erreichbar. Zimmer Wände sind zu dünn . Mann kann Alltagsleben Zimmer hören. Wassermann war defekt. Sauberkeit i.o.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

kadir

Positief: Personeel en service
Lokasyon iyi
Otel Lokasyon olarak çok iyi bir yerde fakat odalar çok eski
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

fethi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

silvia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No vayas
No te facilitan absolutamente nada. El.desayuno es malo. Desastre
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
absolut nicht empfehlenswert!!!!
Zimmer und Badezimmer dreckig!! Zimmer stinkt und klimagerät defekt!! Swimmingpool total trüb und dreckig! Beckerand und Strandliegen ungepflegt und kaputt!! Teppiche im ganzen Hotel überall dunkle flecken und dreckig!! Frühstück warme Getränke ungenießbar und Reste Brot diverse Sachen werden wieder verwendet....igitt!!!! Im großen und ganzem absolut unzufrieden!!!!!!!! Nie wieder!!!
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

irakli bibileis, tbilisi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
working
good personal. selchuk bey, hamzat, inan^^^^^^^&&&&&
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

sam, jordan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel
First they did not agree that I have reservation Only after I open my email and showed him the confirmed letter Second I reserve room with balcony but they give me room without balcony Wifi so poooooooor Everything was so bad
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Amer

They charge extra $18 even though The price of room paid upfront
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotell område er sentealt
Det var greit å bo på dette hotellet.frokost er dårlig bare kald mat.

6/10 – Redelijk

mike

10/10 – Uitstekend

Pelisanu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

MD MIZANUR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamidiye Hotel
Better not the best

4/10 – Matig

CHERIFA, Rouen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
QUELLE HORREUR
Je reviens d'IStanbul où j'ai séjournée à l'hôtel hamidiye durant une semaine !!! Je suis juste DECUE !! D'ailleurs c'est la première fois je met sun avis négatif et sincèrement je ne suis vraiment pas strict pour noter un hotel ! L'hotel : à FUIR. dès la 1ère nuit on ns a changé de chambre tt simplement parce que la notre était très sale !!!! pas lavée rien !! nous avons retrouvé partout des serviettes en papiers, noyaux de fruits, des médicaments par terre, poussière partout, bref chambre dégeulasse !! je suis allée le dire au réceptionniste qui ns clairement pas cru et a envoyé qqn constater la saleté, il disait que c'était nous alors qu'on venait d'arriver !!!! le rideau est tombé, la clim fonctionnait légèrement mais bon ça à la limite.. petit dej correct mais ne venez pas après 9h ils ne remettent plus de brioches, gâteaux etccc c'est vraiment honteux !!!! ne soyez pas au 5étage vous serez dérangez par le bruit !!!!! chmabre jamais faite, les femmes ne changent que les serviettes tous les jours et encore !!????????? draps jaamis changés juste lit refait, ménage jamais fait, ni mêmes les sanitaires!!! sinon hôtel bien situé je trouve, nous avons pu tout faire à pieds c'est top personnel désagréable, pas de bonjour, pas de merci, les bagages à nous de les portes, étant des femmes nous espérions un min de galanterie bah rien

8/10 – Goed

eric, Solna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centralt, och bra pool
Bra, billigt och centralt - allt man kunde önska sig, samt bra pool med servering.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

mr.pete, scandinavia

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel, laaaazy staff
The hotel is well kept, clean, nice Rooms, decent breakfast and cozy pool. The reception, restaurant and pool staff are just passive and not at all helpfull. The manager should wonder if the staff has Bern there too long....

8/10 – Goed

Martine, Lyon

Positief: Netheid, personeel en service
l'exotisme à Istanbul
pour ceux qui fuient les hôtels de standing international..nous avons beaucoup aimé l'exotisme de cet endroit, peu d'Européens de l'Ouest, de nombreux Malaysiens, tout le charme du dépaysement avec le confort.

2/10 – Ontzettend slecht

Khaled, Lebanon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad experience
The worst Hotel stay ever!! It shouldn't be rated even as 3 stars hotel. A room without napkins,the refregirator was not working, no kettle , no minibar as mentioned in the reservation, bad service. The rate per night is high comparing with other good hotels having the same rate .

10/10 – Uitstekend

SALAH, BATNA - ALGERIE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon sejour a HAMIDEY HOTEL ISTUMBUL
Mon séjour est bien passé ,personnel très sympa ,prix tees intéressant et abordable je le conseille pour tous personne qui veut passer un de bonne vacances a Istanbul

2/10 – Ontzettend slecht

mehdi, beziers

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel a éviter absolument,
trés mauvais hotel, il faut éviter, avec tous les hotels qu'il y'a a Istanbul, dommage de perdre son temps dans celui la, pour résumer les problème j'ai preferer faire une liste -Climatisation en panne dans toutes les chambres, un tres grand probleme vus la chaleur -poignée de porte qui me reste dans la main -robinet de douche cassé -l'eau ne s'écoule et crée une inondation -moquette dégueulasse -fenêtre casser -odeur affreuse dehors -personnel trés désagréable enfin bref j'en oublie d'autres ... je pense que vous avez compris, EVITER

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Istanbul a faire et à refaire !!!!!
Exelent !!!! Domage le bruit des chambres voisine est intense la nuit.

2/10 – Ontzettend slecht

Layla, Australia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I ask my money back for that neight left
The room i saw and booked it throw you guys was not same room was rabish single bed dirty room on the top floor. Then i told them and showed my comfemation paper then changed me to other room. In a same day in second room also when i had a shower a part of celing folow on to my head. Then they changed me for the second day to the other room but with no aircondition was hot couldnt sleep heat plus the window was from that kind witch is opened little bit from the top not all of it thats why i couldnt sleep i had to leave the hotel the 3rd day i had 1 neight with them but couldnt continiue to the 4th day i ask to return my money back for that neight i left Thanks for your co operation Layla

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Fair place-Fair price
Hamidiye Hotel is located in a nice place in terms of distance and transportation to the main attraction points. Metro station is just across the street where you can go to airport easily. Staff is mostly nice and helpful. Breakfast is decent for a three star hotel. I stayed in a standard room with queen bed. It is a little bit small and it does not have study table which I needed for next day presentation. They offered dinner and spa/massage for a good price. In a general view I like my stay there.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good tourist hotel
Good value for money. Close to tram and access to main tourist sites

8/10 – Goed

juan, capitan bermudez

Positief: Personeel en service, comfort kamer
bueno
muy bien

10/10 – Uitstekend

SALAH, BATNA - ALGERIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRES BON SEJOUR A HAMIDEY HOTEL ISTUMBUL TURQUIE
TRÈS BON SÉJOUR !!!PERSONNELS SYMPA ,EXTRA !!PETIT DEJEUNER EXTRA !!! CHAMBRE EXTRA !!! 10/10 en général

10/10 – Uitstekend

SALAH, BATNA - ALGERIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL EXTRA !! PERSONNEL EXTRA !
J'ai passé de bons séjours a cette hôtel !!!personnel accueillant et serviable ,très très gentille !!je le conseille pour amis et tous ce qui visite ISTUMBUL moi je suis fidèle pour cet hôtel toujours !!prix raisonnable !!!EXTRA !!EXTRA ! merci pour le personnels !

2/10 – Ontzettend slecht

Ibrahim, Venezuela

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malisimo
Muy mal las habitaciones pésimas el colchón muy viejo demasiado malo no pude dormir nada los 6 días lamentablemente había reservado y pagado el desayuno muy malo no hay variedad y mala atención más nunca vuelvo a ese hotel espero lo publiquen no llega ni a una estrella que engaño

10/10 – Uitstekend

SALAH, BATNA - ALGERIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ,et Personnel ,petit déjeuner extra !!!
Tres bon séjour ,des journées impeccable ,personnels très très gentille,serviable , de la réception au femmes de ménage !! petit déjeuner extra ,en tous les cas je le conseille pour tous ce qui visite ISTUMBUL !!!c'est le meilleur HOTEL qualité prix et service !!!

10/10 – Uitstekend

SALAH, BATNA - ALGERIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BONS SÉJOUR A HAMIDIYE HOTEL 10/10
Hotel très calme ,personnels extra !!!accueillent ,petit déjeuner extra !!!pris raisonnable ,je le conseille pour tous le monde qui veules passer agréable séjour a Istanbul 10/10

8/10 – Goed

Саша, Николаев

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хорошее обслуживание
Отель понравился для своих денег очень хорош! Номер чистенький и достаточно просторный. не далеко от входа в метро Аксарай.