I Hotel is located in Amsterdam North, a neighborhood in Amsterdam, and is near a metro station. The area's natural beauty can be seen at ARTIS and Vondelpark, while Anne Frank House and Rijksmuseum are cultural highlights. Looking to enjoy an event or a game? See what's going on at Ziggo Dome or Johan Cruyff Arena.
Lowlander Botanical Bar & Restaurant - 9 min. wandelen
Bunk Restaurant Amsterdam - 12 min. wandelen
Walhalla Brouwerij & Proeflokaal - 3 min. wandelen
Oedipus Brewery & Tap Room - 5 min. wandelen
Costa - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
I Hotel
Hotel near Dam Square
Close to Passenger Terminal Amsterdam and Nemo Science Museum, I Hotel provides a terrace, a coffee shop/cafe, and a bar. Guests can connect to free in-room WiFi.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Een continentaal ontbijt (toeslag), fietsverhuur en een 24-uurs receptie
Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en hulp bij uitstappen/tickets
Bagageopslagruimte, meertalig personeel en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij I Hotel hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
Verwarming en draagbare ventilators
Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 9 per dag)
Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 14 per persoon
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Snackbar/delicatessenwinkel
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Buiten
Terras
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Meer
Airconditioning
Bureau
Draagbare ventilator
Verwarming
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
Breakage deposit: EUR 100 per stay
An effective city/local tax rate of 11.468 percent will be charged
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Fee for continental breakfast: approximately EUR 14 per person
Nearby parking fee: EUR 9 per day (164 ft away)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Accommodatie ook bekend onder de naam
i hotel Amsterdam
i hotel Hotel
i hotel Amsterdam
i hotel Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij I Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Beoordelingen over I Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 224 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
55
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 224 beoordelingen" "
8 - Goed
100
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 224 beoordelingen" "
6 - Redelijk
44
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 224 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 224 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Henk
Reisde met partner
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Goed alleen meer info mbt tv en airco
Henk
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Mieke
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mieke
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Kees
1 feb 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and nice
Kees
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Haris
19 okt 2021
Haris
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Sohaib
6 jun 2021
Positief: Personeel en service
Sohaib
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Ligging met voldoende openbare parkeerplaatsen.
Personeel was minder enthousiast waardoor men onvoldoende anticipatie vs voortschrijdend inzicht op de activiteiten in het hotel.