Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Floris Hotel





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verrijdbare/extra bedden
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center
Schiphol
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.903 beoordelingen
De prijs is € 197
inclusief belastingen en toeslagen
20 aug - 21 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Floris Hotel bevindt zich in Amsterdam-Zuid, een wijk in Amsterdam, en ligt vlak bij een metrostation. Bewonder de natuur bij Artis en Vondelparkbuurt, terwijl Van Gogh Museum en Rijksmuseum culturele hoogtepunten zijn. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Ziggo Dome of Johan Cruijff ArenA.

Hemonystraat 7, Amsterdam, 1074 BK
In de buurt
- Heineken Experience - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Rijksmuseum - 14 min. wandelen - 1.3 km
- Leidseplein - 20 min. wandelen - 1.7 km
- Van Gogh Museum - 4 min. rijden - 1.7 km
- De Dam - 4 min. rijden - 1.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Pietersma Snacks - 2 min. wandelen
- Graham's Kitchen - 2 min. wandelen
- Broodje van Popov - 3 min. wandelen
- Geflipt - 2 min. wandelen
- Saravanaa Bhavan - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Je dient de creditcard waarmee je hebt geboekt, bij het inchecken te tonen. Voor vooraf betaalde boekingen dient de kaarthouder ook aanwezig te zijn bij het inchecken. Als je van plan bent om voor het verblijf van andere gasten te betalen, dien je van tevoren contact op te nemen met de accommodatie om documentatie voor autorisatie te verstrekken.
Bagagehulp kan worden geboden tegen een toeslag (op basis van beschikbaarheid).
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Floris Amsterdam
Floris Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Floris Hotel
Beoordelingen
6,4
7,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 dec 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Jetteke
19 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jetteke
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Janine
2 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Janine
6/10 – Redelijk
Johan, Zwitserland
4 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Prettig, non-assuming, maar goed.
Johan
6/10 – Redelijk
kees, b
10 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, schone kamer. Simpel maar goed
kees
8/10 – Goed
Niels, veghel
29 okt 2014
Positief: Netheid, comfort kamer
redelijk goed hotel
Niels
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 sep 2014
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen aanrader
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chloé
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Chloé
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Shafiq, Malaysia
8 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Shafiq
3 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Clare, Manchester
10 sep 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible value for money
Clare
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Jenni
4 jul 2018
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Basic room, nice staff
Jenni
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Camila
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Atendeu a necessidade
Camila
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Giancarlo
17 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giancarlo
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2018
Positief: Personeel en service
Ok valuta for pengene
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Alicia
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alicia
4/10 – Matig
Karen
22 feb 2018
Negatief: Personeel en service
good location hotel not good
Karen
4/10 – Matig
R, London
10 feb 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor value annexe to another hotel
R
2 nachten verbleven in februari 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Frío
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Maria F
25 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno. Chek in en otro hotel!
Maria F
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
disnita, knokke
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to metro and tram stations
disnita
2 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 nov 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camera sporca
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
4/10 – Matig
G&GS, Adria
16 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fascinoso ma rumoroso
G&GS
4 nachten verbleven in november 2017