Royal Pita Maha
Hotel aan het wandelpad langs de rivier met 4 restaurants en 3 buitenzwembaden
Kies datums om prijzen te bekijken
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe villa, privézwembad (1x Floating B'fast for 3 Night Stay) laden

Deluxe villa, privézwembad (1x Floating B'fast for 3 Night Stay)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Airconditioning
Alle foto's voor Royal villa laden

Royal villa
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privéplonsbad
Eigen bubbelbad
Alle foto's voor Signature villa, 1 slaapkamer, privézwembad (Ayung Healing Pool Villa) laden

Signature villa, 1 slaapkamer, privézwembad (Ayung Healing Pool Villa)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Airconditioning
Alle foto's voor Deluxe villa, privézwembad (1 Hour Massage included) laden

Deluxe villa, privézwembad (1 Hour Massage included)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Airconditioning
Alle foto's voor Royal villa, privézwembad (1x Floating B'fast for 3 Night Stay) laden

Royal villa, privézwembad (1x Floating B'fast for 3 Night Stay)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Airconditioning
Alle foto's voor Royal villa, privézwembad (with 1 Hour Massage included) laden

Royal villa, privézwembad (with 1 Hour Massage included)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Airconditioning
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Desa Kedewatan, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 919 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 450000 voor volwassenen en IDR 225000 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 2000000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: IDR 2000000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: IDR 900000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Btw-nr. - 02.022.653.6-904.000
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten jonger dan 14 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pita Maha Royal
Royal Maha Pita
Royal Pita
Royal Pita Maha
Royal Pita Maha Hotel
Royal Pita Maha Hotel Ubud
Royal Pita Maha Ubud
The Royal Pita Maha Hotel Ubud
The Royal Pita Maha Ubud, Bali
Royal Pita Maha Ubud
Royal Pita Maha Hotel
Royal Pita Maha Hotel Ubud
Royal Pita Maha CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Pita Maha
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Virad
26 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Virad
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Atanas
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atanas
16 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Soenke
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soenke
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ali
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
7 apr 2025
John
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joachim
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Joachim
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Johanna
27 mrt 2025
Johanna
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarah
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Louise
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sonja
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonja
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KIHWOE
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIHWOE
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Bone
18 jan 2025
Bone
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HIDEAKI
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2025
Positief: Personeel en service
HIDEAKI
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
OGAWA
2 jan 2025
OGAWA
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Samantha, Leatherhead
Reisde met partner
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
30 dec 2024
Aaron
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sandeep
23 dec 2024
Sandeep
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Cristina
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Increíble propiedad!
Cristina
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mohamed
8 dec 2024
Positief: Personeel en service
Mohamed
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hamed
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamed
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kayln
Reisde met partner
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayln
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
2 nov 2024
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
4 nachten verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten
Vakantiehuizen