JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room B laden

Double Room B
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (A) laden

Tweepersoonskamer (A)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (B) laden

Tweepersoonskamer (B)
8,2 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Double Room A laden

Double Room A
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Gracery Ginza
Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.096 beoordelingen
De prijs is € 133
9 jan - 10 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16-12 Nihonbashikoami-cho, Tokyo, Tokyo, 103-0016
Over deze accommodatie
JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME AKASAKA
JR WEST GROUP VIA INN PRIME AKASAKA
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 644 beoordelingen
De prijs is € 76
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
VIA INN Nihonbashi Ningyocho
VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO
JR WEST GROUP VIA INN NIHONBASHI NINGYOCHO
JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO Hotel
JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO Tokyo
JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over JR WEST GROUP VIA INN Prime NIHONBASHI NINGYOCHO
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
??
Reisde met familie
2 dec 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Kimberly
Reisde met partner
27 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Kimberly
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
sylvain
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sylvain
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Shinya, Sakura -city
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Karin, Stockholm
20 nov 2025
Karin
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Angel Eduardo
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel Eduardo
10 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Adrian
14 nov 2025
Positief: Netheid
Adrian
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
lindsey
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lindsey
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
10 nov 2025
Kelly
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Rayane
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rayane
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ALEX
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid
ALEX
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Janelle
Reisde met partner, Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janelle
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
fady
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fady
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ShuQin
16 okt 2025
ShuQin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Antoine
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoine
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Keiko, Mercer Island
14 okt 2025
Positief: Netheid
Keiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MUTSUKO
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUTSUKO
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sally Choi Gee, Roxboro
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally Choi Gee
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yoshihiro
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshihiro
1 nacht verbleven in september 2025

















