Sakura Fleur Aoyama
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten stappen van Shibuya Crossing
Fotogalerie voor Sakura Fleur Aoyama





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 121
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (above 6 years old only) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (above 6 years old only)
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Petit) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Petit)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standard Single Room Non Smoking laden

Standard Single Room Non Smoking
Alle foto's voor Standard Double Bed Non-Smoking for 2 People laden

Standard Double Bed Non-Smoking for 2 People
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Aoyama Premier
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-14-15 Shibuya, Shibuya-Ku, Tokyo, Tokyo-to, 150-0002
Over deze accommodatie
Sakura Fleur Aoyama
Gelijkaardige accommodaties

Shibuya Granbell hotel
Shibuya Granbell hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Bar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.308 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aoyama Sakura
Sakura Aoyama
Sakura Fleur
Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel
Sakura Fleur Aoyama Hotel Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Tokyo
Hotel Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel Shibuya
Sakura Fleur Aoyama Shibuya, Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Shibuya
Hotel Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel
Sakura Fleur Aoyama Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sakura Fleur Aoyama
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,6
Locatie
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Vincent
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Vincent
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen in leuke wijk van Tokyo
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Annelieke, Hilversum
25 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch verblijf
Annelieke
10/10 – Uitstekend
Marie-Claude, Lac-des-Îles
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Claude
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Sidney
27 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sidney
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
はるな
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
はるな
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Selena
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selena
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Francyne
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francyne
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Bree
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bree
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
YUU
4 nov 2025
YUU
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yong
4 nov 2025
Yong
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marvin
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Long Ling
Reisde met een groep
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Long Ling
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Edgardo
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgardo
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Toru
31 okt 2025
Toru
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ikki
30 okt 2025
Ikki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Snj
Zakenreiziger
29 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
Snj
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Ikuko
22 okt 2025
Ikuko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paige
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paige
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Kiyoshi
Zakenreiziger
11 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brittany
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brittany
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marya
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marya
3 nachten verbleven in september 2025

















