Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo
Luxe hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 205
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken, hoek (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken, hoek (2 beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (3 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (3 beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds) laden

Junior suite, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Skytree View) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Skytree View)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Skytree View) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Skytree View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Double laden

Standard , 1 Bed Double
Alle foto's voor Superior , 1 Bed Queen laden

Superior , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Superior , 2 Beds laden

Superior , 2 Beds
Alle foto's voor Superior , 3 Beds laden

Superior , 3 Beds
Alle foto's voor Superior , 2 Beds , Corner Room laden

Superior , 2 Beds , Corner Room
Alle foto's voor Junior Suite , 2 Beds laden

Junior Suite , 2 Beds
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Double, Skytree View laden

Standard , 1 Bed Double, Skytree View
Alle foto's voor Superior , 1 Bed Queen, Skytree View laden

Superior , 1 Bed Queen, Skytree View
Misschien vind je dit ook leuk

The Tokyo EDITION, Toranomon
Minato
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 119 beoordelingen
De prijs is € 663
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-4-4 Nihonbashi Muromachi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 103-0022
Over deze accommodatie
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyobashi Tokyo Station
Mitsui Garden Hotel Kyobashi Tokyo Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 230
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3850 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Hotel Premier
Mitsui Garden Nihonbashi Premier
Mitsui Garden Premier
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Hotel
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Tokyo
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jaewoo
3 dec 2025
Jaewoo
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUHITO
Reisde met familie
3 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUHITO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elias
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elias
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sydney
21 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sydney
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Rodney, Bellevue
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Leonid
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonid
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sakurako
18 nov 2025
Sakurako
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
yasuyuki
Zakenreiziger
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yasuyuki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Zakenreiziger
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
DeNiya
Reisde met familie
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DeNiya
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
ByungChul
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ByungChul
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ni
5 nov 2025
Ni
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
2 nov 2025
Jean
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed Nabil
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed Nabil
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
22 okt 2025
Benjamin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MARCIA
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARCIA
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ali
19 okt 2025
Positief: Netheid
Ali
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rachele
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachele
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anja
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anja
5 nachten verbleven in oktober 2025

















