KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Tsukiji Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken laden

FamilieTwin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor King Size Double Room laden

King Size Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Family Twin Room laden

Family Twin Room
Alle foto's voor Delux Twin Universal Design laden

Delux Twin Universal Design
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shibuya Shin-minamiguchi
Shibuya
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 141
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 8 8 Tsukiji, Tokyo, Tokyo Prefecture, 104-0045
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.106 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Tokyo
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gabriela
Reisde met familie
3 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kering
Reisde met een groep
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kering
4 nachten verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Arlisia
Reisde met familie
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arlisia
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
6 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KEUNG FUN
Reisde met familie
26 nov 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KEUNG FUN
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Reisde met familie en kleine kinderen
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Robert
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hup Le Brandon
Reisde met een groep
22 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hup Le Brandon
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Stefania
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Stefania
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ADRIAN
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADRIAN
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Racquel
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Racquel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ramsey
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramsey
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Raul, San Juan
Reisde met familie
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jennifer
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Melissa
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Raul, San Juan
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ramona Elsa
Reisde met familie
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramona Elsa
5 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Jennifer
12 nov 2025
Jennifer
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Debbie
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debbie
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Quang
11 nov 2025
Quang
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Corina
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Corina
20 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
5 nachten verbleven in oktober 2025

















