Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Tsukiji Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken laden

FamilieTwin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor King Size Double Room laden

King Size Double Room
Alle foto's voor Family Twin Room laden

Family Twin Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Delux Twin Universal Design laden

Delux Twin Universal Design
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.592 beoordelingen
De prijs is € 262
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza is gelegen in Chuo, een buurt in Tokyo niet ver van gezellige winkelstraten. Keizerlijk paleis van Tokyo en Tokyotoren zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Baai van Tokio en Uenopark. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Nippon Budokan of Tokyo Dome. De gunstige ligging van dit hotel nabij het openbaar vervoer is populair. Station Tsukiji ligt op 5 minuten wandelen en Station Shintomicho op 9 minuten.

6 8 8 Tsukiji, Tokyo, Tokyo Prefecture, 104-0045
In de buurt
- Buitenmarkt van Tsukiji - 1 min. wandelen - 0.2 km
- Internationaal Forum van Tokio - 20 min. wandelen - 1.7 km
- Markt van Toyosu - 3 min. rijden - 3.1 km
- Tokyotoren - 3 min. rijden - 3.0 km
- Keizerlijk paleis van Tokyo - 3 min. rijden - 2.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 築地 すし大 本館 - 1 min. wandelen
- 壱角家 - 1 min. wandelen
- 山田のうなぎ - 1 min. wandelen
- ぎんざ まぐろや - 1 min. wandelen
- 多け乃 - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Tokyo
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUMIKO
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Dominique
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Dominique
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Helen Wei
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen Wei
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tzu Hsuan
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tzu Hsuan
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rongal
Reisde met familie en kleine kinderen
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rongal
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ilan, Houston
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilan
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Giuseppe
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuseppe
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Crystal
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Crystal
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JING-LIN
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
JING-LIN
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jitesh
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jitesh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE GUADALUPE
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Voorzieningen
JOSE GUADALUPE
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Muammer
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muammer
10 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ERIKA
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIKA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
27 jul 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Phuc
26 jul 2025
Positief: Netheid
Phuc
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Toni
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Toni
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Arnel
26 jul 2025
Arnel
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Cecilia
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cecilia
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Meliza
24 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Meliza
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Arturo
23 jul 2025
Arturo
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
manju
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
manju
2 nachten verbleven in juli 2025