Hotel Resol Ueno
Hotel bij een trein-/metrostation in Tokio met een restaurant
Fotogalerie voor Hotel Resol Ueno





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Moderate Semi-Double Room laden

Moderate Semi-Double Room
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Alle foto's voor Moderate Single Room laden

Moderate Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Suidobashi
Chiyoda
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 71
22 dec - 23 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-chome-2-9 Ueno, Tokyo, Tokyo, 110-0005
Over deze accommodatie
Hotel Resol Ueno
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Ueno Tokyo
Nohga Hotel Ueno Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 310
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Ueno Hotel
Hotel Resol Ueno Tokyo
Hotel Resol Ueno Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Ueno
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mang Yui
29 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mang Yui
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Lawrence
28 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Peng
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peng
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
James
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
9 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Jordan
21 nov 2025
Jordan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hilary
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilary
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Marie, St Albert
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Marie
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Misia
31 okt 2025
Misia
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Peter
24 okt 2025
Peter
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
matteo
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
matteo
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yue Kei
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yue Kei
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hope
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hope
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Quang
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quang
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
20 okt 2025
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Holly
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sara
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
JOSE RAUL
1 okt 2025
JOSE RAUL
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ari
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ari
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Racyl Tamar
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Racyl Tamar
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Edoardo
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edoardo
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner, Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jeremy
Reisde met partner
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jorge
27 aug 2025
Jorge
1 nacht verbleven in augustus 2025

















