Hotel RIO Shinjuku
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Hotel RIO Shinjuku





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Ikebukuro
Ikebukuro
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-17-1 Okubo, Tokyo, Tokyo, 169-0072
Over deze accommodatie
Hotel RIO Shinjuku
Gelijkaardige accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.730 beoordelingen
De prijs is € 83
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel RIO Shinjuku Hotel
Hotel RIO Shinjuku Tokyo
Hotel RIO Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel RIO Shinjuku
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Hung
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen

Hung
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hung
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hung
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Isabella Marie
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabella Marie
8 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
9 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
CINDY
13 nov 2025
CINDY
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eddie
10 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ngok Him
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ngok Him
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
24 okt 2025
Ruth
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny, Corpus Christi
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
20 okt 2025
Kayla
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
mario
18 okt 2025
mario
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
mario
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mario
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Heather
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Trifena Veronica
29 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trifena Veronica
9 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
19 sep 2025
Tatsuya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua James
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua James
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Michelle
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Michelle
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel with a few inconveniences
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Amy Louise
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy Louise
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Tracy
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Tracy
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Terry
23 jul 2025
Positief: Netheid
Terry
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
20 nachten verbleven in juni 2025

















