Fotogalerie voor Hotel Niwa Tokyo





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 210
13 okt - 14 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (160cm bed) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (160cm bed)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(68 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken laden

Comfort Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken, bubbelbad (High Floor) laden

Premium Twin kamer, niet-roken, bubbelbad (High Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood Twin) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood Twin)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (160cm bed, March,2022 Renovated) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (160cm bed, March,2022 Renovated)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, niet-roken laden

Comfort driepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(78 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Signature Twin kamer, niet-roken laden

Signature Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Signature driepersoonskamer, niet-roken laden

Signature driepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken, bubbelbad (High Floor) laden

Premium tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken, bubbelbad (High Floor)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (without desk) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (without desk)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken (High Floor) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken (High Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (High Floor) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (High Floor)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer, niet-roken, bubbelbad (High Floor) laden

Premium driepersoonskamer, niet-roken, bubbelbad (High Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.492 beoordelingen
De prijs is € 144
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-16 Kandamisaki-cho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 101-0061
Over deze accommodatie
Hotel Niwa Tokyo
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 2.978 beoordelingen
De prijs is € 203
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Niwa
Hotel Niwa Tokyo
Hotel Tokyo Niwa
Niwa Hotel
Niwa Hotel Tokyo
Niwa Tokyo
Niwa Tokyo Hotel
Tokyo Hotel Niwa
Tokyo Niwa Hotel
Hotel Niwa Tokyo Japan
Hotel Niwa Tokyo Hotel
Hotel Niwa Tokyo Tokyo
Hotel Niwa Tokyo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Niwa Tokyo
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rodolfo
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodolfo
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Nicholas
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carol
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anwar
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anwar
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toan
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tobin
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobin
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MUHAMMAD ARIF
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

MUHAMMAD ARIF
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ingrid
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Huey Ling
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huey Ling
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marion
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gicel
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gicel
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
alberto
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alberto
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert Harrison
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Harrison
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
osamu, Azumino
Zakenreiziger
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
osamu
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
antonio
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
antonio
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
13 sep 2025
Michael
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Florencia
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florencia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Florencia
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florencia
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nordiz
11 sep 2025
Nordiz
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoko
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
5 nachten verbleven in augustus 2025