Henn na Hotel Tokyo Ginza
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Buitenmarkt van Tsukiji
Fotogalerie voor Henn na Hotel Tokyo Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Corner) laden

Twin kamer, niet-roken (Corner)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Corner twin room laden

Corner twin room
Alle foto's voor Semi Double Room(Deluxe Single Room) laden

Semi Double Room(Deluxe Single Room)
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.537 beoordelingen
De prijs is € 141
31 okt - 1 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-2-1 Tsukiji, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0045
Over deze accommodatie
Henn na Hotel Tokyo Ginza
Gelijkaardige accommodaties

Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 619 beoordelingen
De prijs is € 112
10 nov - 11 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend bankkaarten en kredietkaarten met chip als betaalmiddel.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Robot Hotel Henn na Hotel Tokyo Ginza
Robot Hotel Henn na Hotel Ginza
Robot Henn na Tokyo Ginza
Robot Henn na Ginza
Henn Na Tokyo Ginza Tokyo
Henn na Hotel Tokyo Ginza Hotel
Henn na Hotel Tokyo Ginza Tokyo
Henn na Hotel Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Henn na Hotel Tokyo Ginza
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Lisa, Hilversum
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Kazuhide
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhide
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kenny
Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenny
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
paul
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paul
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HATSUMI
Reisde met familie en kleine kinderen
7 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
HATSUMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffery
Reisde met een groep
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffery
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
25 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hisashi
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisashi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KHOA
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KHOA
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose, Draper
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhide
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhide
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHINICHI
Zakenreiziger
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINICHI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura, Victoria
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
Zakenreiziger, Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Koichi
9 jul 2025
Koichi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TAMARI
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TAMARI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Esen
5 jul 2025
Esen
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Anna
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Anna
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Phuc-Quang
29 jun 2025
Phuc-Quang
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ngoc
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ngoc
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
RINA
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RINA
1 nacht verbleven in juni 2025

















