Hotel Resol Akihabara
Hotel met een restaurant, in de buurt van Uenopark
Fotogalerie voor Hotel Resol Akihabara





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm)
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (17sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (17sqm)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hotel Tokyo
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.429 beoordelingen
De prijs is € 269
12 dec - 13 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Over deze accommodatie
Hotel Resol Akihabara
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 295 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2500 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Schoonmaakkosten: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Resol Akihabara
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
david
Reisde met een groep
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Adriana
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Stephanie
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Peggy
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peggy
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kelly
9 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kelly
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emirhan
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emirhan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aleksandrs
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Aleksandrs
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Christopher
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
28 okt 2025
Annie
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dean
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emirhan
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emirhan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maggie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brendan
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brayan
19 okt 2025
Brayan
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Murray
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
Murray
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Emily
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dongcheng
10 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dongcheng
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniela
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Cameron
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
4 nachten verbleven in september 2025

















