Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Good Diner Inn Copain - Hostel





Good Diner Inn Copain - Hostel biedt onder andere een koffiebar/café en een bar. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen vrouwen laden

Slaapzaal, alleen vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengd laden

Slaapzaal, gemengd
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-8-2, Kamiikebukuro, Toshima-ku, Tokyo, 170-0012
Over deze accommodatie
Good Diner Inn Copain - Hostel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Good Diner Inn Copain Toshima
Good Diner Copain Toshima
Good Diner Copain
Good Diner Inn Copain Tokyo
Good Diner Copain Tokyo
Good Diner Inn Copain
Good Diner Inn Copain Hostel
Good Diner Copain Hostel Tokyo
Good Diner Inn Copain - Hostel Tokyo
Good Diner Inn Copain - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Good Diner Inn Copain - Hostel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Minmi, 奈良市
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minmi
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
jaeyoun
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaeyoun
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大満足
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
kaori
9 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaori
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高なり!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
ohimaji, 長野県
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
ohimaji
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Tomo
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomo
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
SongJaeHyeok, 대한민국
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우만족
SongJaeHyeok
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
HYEONA, KR
11 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이케부쿠로역에서 굉장히 가깝고 작지만 깔끔하고 오밀조밀한 호텔
HYEONA
3 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2018
Positief: Personeel en service
朝食付きのホステル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아침 토스트가 맛있는 호스텔!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Violet, TYO
27 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安靜又近閙區的地點
Violet
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Teng Cheng
30 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teng Cheng
3 nachten verbleven in oktober 2017