Best Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Meiji Jingu-altaar
Fotogalerie voor Best Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (with Rollaway Bed) laden

Standaard Twin kamer (with Rollaway Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 249 beoordelingen
De prijs is € 159
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-3 Hyakunincho, Shinjuku, Tokyo, 169-0073
Over deze accommodatie
Best Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 801 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Hotel Tokyo
Best Tokyo
Best Hotel Hotel
Best Hotel Tokyo
Best Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Best Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Robert
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Glynnis
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glynnis
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mayumi
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mayumi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
PONT
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PONT
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
まさよし
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさよし
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rumi
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mateo
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mateo
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takezaki, Chuo-ku, Kumamoto
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takezaki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
タケシ
Zakenreiziger, Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タケシ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Reena, Hull
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reena
8 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SHINYA
Zakenreiziger
12 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINYA
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Makiko
Reisde met familie
11 sep 2025
Positief: Personeel en service
Makiko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
XIN-RU
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
XIN-RU
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
YuXuan
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YuXuan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
よしみ
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしみ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Doreen
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doreen
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ett bra och funktionellt boende.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
カオリ
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
まさひろ
4 jun 2025
まさひろ
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ゆきお
21 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆきお
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
いっせい
8 mei 2025
Positief: Netheid
いっせい
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
ユミコ
4 mei 2025
ユミコ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoki
30 apr 2025
Naoki
1 nacht verbleven in april 2025

















