APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae
Hotel met een restaurant, in de buurt van Baai van Tokio
Fotogalerie voor APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(75 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Metropolitan Tokyo Haneda
Ota
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.228 beoordelingen
De prijs is € 105
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-14-4 Haneda, Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0043
Over deze accommodatie
APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae
Gelijkaardige accommodaties

Hotel JAL City Haneda Tokyo
Hotel JAL City Haneda Tokyo
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.210 beoordelingen
De prijs is € 72
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 1800 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA HOTEL〈HANEDA ANAMORIINARI EKIMAE〉
APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae Hotel
APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae Tokyo
APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Haneda Anamori Inari Ekimae
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
28 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAHASHI
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHASHI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yoshiaki
Zakenreiziger
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
hiroko
Reisde met familie en kleine kinderen
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
Zakenreiziger
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jason
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Clarence, Cypress
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yoko
Reisde met familie en kleine kinderen
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Makoto, SapporoshiNishiku
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Pierre Albert
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Pierre Albert
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
和恵
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
和恵
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Steph
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steph
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sumiko
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sumiko
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NOZOMI
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOZOMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tomomi
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomomi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
IZUMI
Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
IZUMI
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
OKUYAMA
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OKUYAMA
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yoshiharu
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiharu
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
美紀
Zakenreiziger
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
美紀
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUSHI
2 okt 2025
YUSHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
james
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
james
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
zalhdee
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
zalhdee
1 nacht verbleven in september 2025

















