Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive

5.0-sterrenaccommodatie
Resort aan het strand met 4 restaurants en 3 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive

Een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en gratis zwembadcabana's
Lobby
Exterieur
Aan een privéstrand, een gratis shuttleservice van/naar het strand
Exterieur
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Zwembad
  • Op privéstrand
  • Roomservice
  • Spa

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een privébadkamer
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familiekamer, 2 slaapkamers

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
2 slaapkamers
  • 39 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een privébadkamer
  • 29 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op zee

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een privébadkamer
  • 29 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bogazkent Beldesi, Bogazak Mahallesi, Sokak:31, No:8, Serik, Serik, Antalya

In de buurt

  • Golf Club Gloria - 9 min. rijden - 6.0 km
  • Belek Beach Park - 13 min. rijden - 8.7 km
  • The Land of Legends - 20 min. rijden - 18.0 km
  • Lykia Links Antalya - 39 min. rijden - 30.6 km
  • Westelijk Strand van Side - 47 min. rijden - 42.6 km

Lokaal vervoer

  • Antalya (AYT-Internationale luchthaven Antalya) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cyrstal Waterworld Lobby Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Crystal Waterworld Resort & Spa Cafe'de Patiserrie - ‬11 min. wandelen
  • ‪Cristal Water World Room 1128 - ‬8 min. wandelen
  • ‪Crystal Irish Pub - ‬11 min. wandelen
  • ‪Clark Gable - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive

Accommodatie met een luxe stijl en een all-inclusive formule, verbouwd in 2021 en gelegen in Boğazkent
Geniet van gratis toegang tot een waterpark, een nachtclub en een strandbar bij Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive. Met een privéstrand, ligstoelen en gratis vervoer van/naar het strand is dit resort perfect voor je zonvakantie. Geniet van een hotstone-massage, een gezichtsbehandeling of een body scrub bij Belazur spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van internationale gerechten. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een poolbar en een buurtwinkel.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • 3 buitenzwembaden en een binnenzwembad met een waterglijbaan, gratis cabana's en ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Toegang tot een binnenzwembad in de buurt, hulp bij uitstappen/tickets en een lift
  • Een kluis bij de receptie, parasols en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
De 552 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning en gratis minibars, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Babybadjes, kinderopvang en gratis kinderbedden
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, balkons en dagelijkse schoonmaak

All-inclusive details

Dit accommodatie is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

À-la-carte-maaltijden en snacks zijn inbegrepen
Gourmetmaaltijden en gerechten à la carte zijn beperkt tot 1 maaltijd per verblijf

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 0 meter van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • 3 bars/lounges
  • 4 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Een strandbar
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Lavanda
  • Main Restaurant
  • Turca
  • Zuma

Dingen om te doen

  • 3 buitenzwembaden
  • Beachvolleyballen
  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Binnenzwembad (toegang voor gasten)
  • Fitnesslessen
  • Gratis kinderclub
  • Gratis waterpark
  • Kinderzwembad
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Waterglijbaan
  • Winkelen
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Babybad
  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Gratis kinderclub
  • Gratis toegang tot waterpark
  • Kinderopvang op de kamer
  • Kinderzwembad
  • Kruidenier/supermarkt
  • Lifeguards aanwezig
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij
  • Waterglijbaan

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Barbecue
  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabehandelingsruimtes
  • Sportmassages
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2021
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013
  • Lifeguards

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis gevulde minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 27 november tot 31 maart.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 23786
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 18.30 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kirman Belazur
Kirman Belazur
Kirman Hotels Belazur Resort All Inclusive
Kirman Belazur Hotel Serik
Kirman Belazur Serik
Kirman Hotel Belazur
Kirman Belazur Resort And Spa Belek, Turkey - Antalya Province
Kirman Belazur Hotel Belek
Kirman Hotels Belazur Resort Antalya
Kirman Hotels Belazur Resort
Kirman Hotels Belazur Antalya
Kirman Hotels Belazur
Kirman Hotels Belazur Resort Belek
Kirman Hotels Belazur Belek
Kirman Hotels Belazur Resort Spa
Kirman Hotels Belazur Resort All Inclusive Belek
Kirman Hotels Belazur All Inclusive Belek
Kirman Hotels Belazur All Inclusive
Kirman Hotels Belazur Resort Spa All Inclusive
Kirman Belazur Resort Belek
Kirman Belazur Resort
Kirman Belazur Hotel
Kirman Belazur Resort Spa
Kirman Belazur Resort All Inclusive Belek
Kirman Belazur Resort All Inclusive
Kirman Belazur All Inclusive Belek
Kirman Belazur All Inclusive
Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive Belek
Kirman Hotels Belazur Resort Spa All Inclusive
Kirman Belazur Hotel
Kirman Belazur Resort Spa
Kirman Hotels Belazur Resort Spa
Kirman Belazur Inclusive Belek
Kirman Belazur Resort Spa All Inclusive
Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive Serik

Veelgestelde vragen

Beschikt Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad. Het zwembad is van 09.00 uur tot 18.30 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Is Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie.

Waar staat Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive?

Dit resort in Boğazkent ligt aan het strand, in het stadscentrum en op 10 km afstand van Golf Club Gloria, Belek Public Beach en Belek Beach Park. Ook Golfbaan Montgomerie en Golfclub Cornelia liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Kirman Belazur Resort & Spa - All Inclusive

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 120 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 120 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 120 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 120 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 120 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Robin Hubert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
7 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service was heel goed en de aankomst in het restaurant was zo speciaal. Alles was goed verzorgd
7 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Amber

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel exterior, and my room had a luxurious feel. However, the room had no hooks at all to hang anything not even in the bathroom and wardrobes were small. The lighting was awful in the bedroom also. The lock on my door was also broken so you didn’t have that extra security when you’re in the room. The cocktails were not the best and pre mixed a lot of the time. I had a few lovely cocktails made in the lobby bar in the evening by a very attentive barman. Really strange because in the day at the lobby bar, a waiter/ress would come and take your order but in the evening, only by the QR code on the table or self serve. There are definitely areas to be improved. Very occasionally saw staff on roller skates but never ever came to take my order. Unprofessional manager at lobby bar shouting at staff 1 night, not nice to see. Food was fantastic, so much choice and the Turkish A La Carte was divine! Service was 5*. My 1st night when I checked in, as soon as I connected to wifi and came to my room I had a WhatsApp message from the night receptionist asking how I am and if there are any problems. Never experienced this before. I told him about the lock problem on the door and asked if he can get maintenance in the morning. The next day he continued to message later on and I told him it was not appropriate. I understand if he was trying to make sure everything was ok but he never informed maintenance so this messaging was questionable. Overall a nice hotel but not 5*.
9 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our time. Food was excellent and Spa was good. The smell at times at the SPA could have been better with clean smells of aromatherapy oils. Great experience.
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Femi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perhaps the best buffet experience ever. Ever station is of a very high standard
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Waren das zweite Mal dort. Anlage schön und überschaubar. Toll ist, das Kühlschränke mit Erfrischungsgetränken in der Anlage bereitstehen. Leider viele osteuropäische Urlauber, die teilweise keine Manieren haben ( sei es beim Essen/Trinken, Lautstärke) Waren in einem Neubau untergebracht. Grosse Poollandschaft, die leider kalt ist (ca 21Grad). Hervorheben möchte ich zwei MA von Service: Hatice und Gaffer von der Lobby-Aussenbar. Sehr umsichtig, freundlich und stets gut gelaunt :)
Oktoberfest
Begrüßung
Pool
7 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met familie
Las instalaciones del hotel están muy bien. Las piletas están impecables. Las reposeras y las sombrillas están en muy buen estado. El hotel en general, si bien se nota que tiene varios años, se ve que está bien mantenido en su gran mayoría. Puntos a mejorar serían: el horario de utilización de la pileta con toboganes de adultos, horarios disponibilidad de waffles y smoothies, opciones gastronómicas adicionales en el pavillon (deck sobre el mar), los tragos no son los más ricos que he probado en hoteles, ya que entiendo que el alcohol está rebajado o no es de muy buena calidad. La simpatía de algunos empleados no es la mejor y se debería recibir algún mejor trato por la categoría de hotel que es.
8 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mehmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen ist hervorragend, sehr große Auswahl. Der Service ist auch gut . Beheizter aussenpool . Strand ist steinig Umgebung ist etwas öde
9 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Miriam Dominique Lenzlinger Tina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Anlage ist sehr schön, das Essen sehr vielfältig und gut. Das Service Personal im Hauptrestaurant ist leider nicht sehr motiviert. Die Shows teilweise nicht familienfreundlich, da sie sehr angsteinflössend sind (Haus des Geldes inkl. Schiessereien und Hinrichtung).
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Matthias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein absolut unglaubliches Erlebnis im Kilman Belazur Resort & Spa! Wir waren das erste Mal in diesem Hotel und schon beim Ankommen wird man herzlich empfangen und fühlt sich sofort willkommen. Die gesamte Anlage ist sehr gepflegt, modern und gemütlich. Die Zimmer sind sehr sauber und bieten allen Komfort. Besonders hervorheben möchte ich den Service: Das Personal ist außergewöhnlich freundlich, aufmerksam und immer bemüht, jeden Wunsch zu erfüllen! Das Essen war ausgezeichnet und sehr abwechslungsreich – ein echtes kulinarisches Highlight! Wir werden definitiv das Hotel ein weiteres Mal besuchen.
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Vildan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr saubere Anlage und gutes Essen
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Cihan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vassilios

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Anlage hat die perfekte Größe. Das Einchecken läuft super entspannt ab. Leider braucht man ein bisschen Zeit den Überblick zu finden, da es keinen richtigen Hotelplan gibt. Das Personal war fast immer super freundlich und zuvorkommend. Die Qualität und Auswahl vom Essen war top und mit das beste was wir in einem Urlaubshotel hatten, da auch alles gefühlt frisch vor einem Zubereitet wird. Das betrifft auch die Getränke und das man generell am Tisch bedient wird. Leider schwankte die Zubereitungsqualität der Cocktails von Bar zu Bar stark. Auch war die Zusammensetzung manchmal fragwürdig bzw. wurden Sachen weggelassen. Der Strand war nicht der aller schönste aber für einen tollen Badeurlaub allemal ausreichend. Manchmal waren Liegen beschädigt, wurden aber nicht ausgetauscht. Auch die Zimmer, vor allem die Badezimmer könnten mal eine Renovierung gebrauchen. Das war trotz allem mit eins der besten All-In Hotels welches wir jemals besucht haben.
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Melis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundliche Mitarbeit und toller Service
11 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Elias

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel, das alles bietet: 5 Bars + 1 Infinity Pool Bar, ein sehr großer Steg / Pier und ausreichend Liegen ( während unseres Aufenthalts Mitte September konnten wir zu jeder Tageszeit 3 Liegen nebeneinander finden egal ob am Strand oder am Meer). Nach meiner Einschätzung fast ausschließlich Slawische Gäste ( Russen, Polen,..) und Deutsche, daher schön europäisch ausgelegtes Essen. Jeden Tag gabs Shows und ein Club / Disco die von einigen Leuten besucht wurde. Sehr zu empfehlen, nur im direkten Umfeld zum Hotel gibt es nur einen kleinen Basar, wenn man mehr möchte muss man mit dem Taxi zum Stadtzentrum.
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vitalij

Positief: Netheid, personeel en service
Alles bestens!
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Selim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war okay gewesen bis auf die Wartezeiten, dass die Getränke an den Lobbys kommen. Das Essen
9 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Taner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens. Einziger Nachteil, man liegt zu weit weg von Belek Zentrum, so das man nicht dorthin zu Fuß gehen kann . Es gibt leider auch keinen Service seitens Hotel nach Belek oder Lands of Legends. Man ist auf den hiesigen Taxiunternehmen angewiesen und da es nur einer ist macht der seine Preise für solche kleine Fahrten utopisch teuer! Schade, somit kann man abends nicht durch die Geschäfte schildern um etwas zu kaufen. Das hat nichts mit GEIZ zu tun, aber ich lasse mich nicht abzocken, für eine Strecke die normalerweise 10-12 Euro kostet, 30€ zu zahlen, irgendwo hört der Spaß auf. Da es keine Alternative zu diesem einzigen Taxiunternehmen gibt (auch Ubber ist verboten) heißt es friss oder stirb.
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Hüseyin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Sükrü

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ciprian

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Das Hotel war sehr groß bez. Resort mit mehreren Gebäude geteilt ca 4-5… es war angenehm, Schön. Generell Sauberkeit war für uns schlecht und das war nicht nur im Zimmer sonnst überall. Aufzüge schmutzig, viele Fenster beziehungsweise Glasschränke und Glastüren war schmutzig mit finger print, essen Reste usw… ich bin mir sicher das Aufzüge würde in 7 Tage nicht einmal geputzt oder desinfiziert. Im Zimmer war angenehm. 1 Doppelbett und 1 einzelbett, Tisch, 1 Stuhl in Zimmer, kleine Balkon mit 2 sitzen und kleine Tisch. Badezimmer war nicht so modern, badedusche mit alles drum und dran…klassisch Sauberkeit WC würde nicht regelmäßig geputzt bez. desinfiziert…haare am boden usw. Regelmäßig würde Bett Wäsche angerichtet und Handtucher und Badetücher was wir am Boden gelassen haben…würde getauscht. Was schlimm wäre in 7 Tage fast keine Musik in der Pool Anlage ab und zu wenn program war, zum Beispiel Schaum Party oder Fitness sonnst ruhig wie wenn nicht im Urlaub warst… Es war nicht so viele Programm am Pool….am Abend 1 stunde Special Programm mit tanz und moto Show sonnst terasse genug wo Leute sitzen und Drinkenn. Gibt es eine Live Musik 1-2 Stunden sonnst nicht viel…generell klassisch für Familien mit kinder bez. Kleine Kinder. Im allgemein wir waren zufrieden aber wir werden nicht mehr hier ankommen.
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous hotel. Amazing food, beautiful pools and
7 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Burak

Negatief: Personeel en service
9 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free Buffet food very high quality, 24 hour free drinks includong alcohol, place was amazing
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Maja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just returned from our 3 week stay at this amazing resort! This has been by far the best resort we have stayed in all of Antalya! Our room was so clean and comfortable, the facilities are spectacular, and the food is to die for, so fresh and amazing quality! Such a lively atmosphere with wonderful music every night, pools, bars and endless entertainment to enjoy. Every member of staff is so attentive, friendly and helpful. Special thanks to General Manager, Gokhan Ali Ozaltin for taking such good care of us. Also special thanks to Sales Manager, Ugur Gultekin for welcoming us in such a lovely manner and biggest thanks to Customer Relations Manager, Ozlem Atasoy who was always there whatever we needed and made our holiday extra special! We wait wait to return to this spectacular resort!!! Regards, Senad Catovic
24 nachten verbleven in juli 2025