Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel BOOKQUET





Hotel BOOKQUET bevindt zich dicht bij Nationaal theater van Praag en Nationale Bibliotheek Clementinum - Praag en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gratis wifi in de kamer, autoverhuur ter plaatse en een 24-uurs businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 164
inclusief belastingen en toeslagen
21 sep - 22 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Royal appartement laden

Royal appartement
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Karoliny Svetle 27, Prague, 1
Over deze accommodatie
Hotel BOOKQUET
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: CZK 1250 per accommodatie per nacht
- De stad heft de volgende belasting: CZK 50.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CZK 650 voor volwassenen en CZK 650 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CZK 950 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Betaald parkeren (openlucht): CZK 990 per dag
- Toeslag voor huisdieren: CZK 750 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Leonardo
Hotel Leonardo Prague
Leonardo Hotel
Leonardo Hotel Prague
Leonardo Prague
Prague Hotel Leonardo
Prague Leonardo
Prague Leonardo Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel BOOKQUET
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Stef
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stef
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
JFM
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JFM
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Toine
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toine
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Bert
Reisde met partner
2 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bert
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hubertina E.
Reisde met een groep
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hubertina E.
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Jordy
19 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordy
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Walter
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walter
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Janna Helena van
11 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janna Helena van
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Frans
Reisde met partner
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frans
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Jo
29 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jo
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Karel
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karel
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
-
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van de hoogtepunten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Jo, Sint-Niklaas
10 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel centraal gelegen
Jo
4 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Bobby, Spijkenisse, Nederland
13 sep 2017
Positief: Personeel en service
Decent hotel, centrally located
Bobby
3 nachten verbleven in november 2016
8/10 – Goed
Ger J, Haarlem NL
8 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the old centre
Ger J
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer