Maison Nabis by Happyculture

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Moulin Rouge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Maison Nabis by Happyculture

Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Uitzicht vanuit accommodatie
Trap
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 17 per persoon)
Lobby
Niet ver van Moulin Rouge en Galéries Lafayette ligt Maison Nabis by Happyculture, waar je geniet van vervoer van/naar de luchthaven, dagelijks een gratis receptie en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 315
inclusief belastingen en toeslagen
10 sep - 11 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke kamer, balkon

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, balkon

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Maison Nabis by Happyculture bevindt zich in 9e arrondissement, een wijk in Parijs, en ligt vlak bij een metrostation. Champs-Élysées en Rue du Faubourg Saint-Honoré zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de populaire bezienswaardigheden van de buurt wilt bezoeken, ga dan naar Jardin du Luxembourg en Jardin des Tuileries. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Stade de France of Accor Arena.
Kaart
7 Rue De Parme, Paris, Paris, 75009

In de buurt

  • Moulin Rouge - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Galéries Lafayette - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Opéra Garnier - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Champs-Élysées - 4 min. rijden - 2.0 km
  • Musée du Louvre - 8 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Liège - 3 min. wandelen
  • Station Paris-St-Lazare - 9 min. wandelen
  • Luchthaven Orly (ORY) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yoko Sushi - ‬2 min. wandelen
  • ‪Loyal - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mitsumi - ‬2 min. wandelen
  • ‪Popotes, Cantine Respectueuse - ‬1 min. wandelen
  • ‪Le Parme - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Maison Nabis by Happyculture

Hotel met een chique stijl niet ver van Opéra Garnier
Niet ver van Moulin Rouge en Galéries Lafayette ligt Maison Nabis by Happyculture, waar je geniet van vervoer van/naar de luchthaven, dagelijks een gratis receptie en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Bagageopslagruimte, conciërgeservice en een lift
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Maison Nabis by Happyculture bieden leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en badkuipen of douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Privétuinen, koffiezetapparaten/waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Frans, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 28 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: EUR 17 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De houder van de kredietkaart waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken, samen met een identiteitsbewijs met foto. Voor overige regelingen dien je voor aankomst met de accommodatie te overleggen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 30 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Tot 15 kg per huisdier
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 8.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 17 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor parking in de buurt: EUR 28 per dag (op 599 meter afstand)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Clarion Collection Opera
Hôtel Pavillon Paris Happyculture
Clarion Collection Pavillon Opera
Clarion Pavillon
Clarion Pavillon Hotel
Clarion Pavillon Hotel Opera Collection
Hôtel Pavillon Paris
Hôtel Pavillon
Pavillon Paris
Hôtel Pavillon Happyculture
Pavillon Paris Happyculture
Pavillon Happyculture
Maison Nabis Happyculture Hotel Paris
Maison Nabis Happyculture Hotel
Maison Nabis Happyculture Paris
Maison Nabis Happyculture
Maison Nabis by Happyculture Hotel
Maison Nabis by Happyculture Paris
Maison Nabis by Happyculture Hotel Paris

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Maison Nabis by Happyculture?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren met een maximumgewicht van 15 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 30 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Maison Nabis by Happyculture?

Vandaag, 27 aug. 2025, kost een verblijf bij Maison Nabis by Happyculture van één nacht voor twee volwassenen op 10 sep. 2025 min. € 298,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Maison Nabis by Happyculture inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Maison Nabis by Happyculture uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Maison Nabis by Happyculture een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 100 per voertuig.

Waar staat Maison Nabis by Happyculture?

Dit hotel ligt in 9e arrondissement, op 10 minuten wandelen van Place de Clichy, Moulin Rouge en La Machine du Moulin Rouge. Ook Opéra Garnier en Galéries Lafayette liggen op 2 km afstand. Metrostation Liège en Metrostation Place de Clichy liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Maison Nabis by Happyculture

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 253 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jesse

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer en badkamer versleten Ontbijt zeer beperkt
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Saba

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for one day. The staff is very kind and gave us a warm welcome. The room is very clean and spacious. You can watch netflix on the tv and use there fast free wifi. In the room you have a Nespresso machine to drink coffee. You also have a possibility to book breakfast. I recommend this hotel. The hotel is located in a quiet street with several restaurants and shops in the area. There is a metrostation at five min walking. We would book this hotel again!
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Valerie, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
We really liked the location of the hotel! Central, nearby the metro etc. also nearby a couple of shopping districts (Lafayette etc.)! Lovely staff, very helpful and friendly. Also the rooms are bigger comparing to other Paris hotels. However, it was a very hot summer and the air conditioning did not work often. Therefore, we did have sleepless nights. (We asked the reception if they could take a look at it - they checked it but i noticed very little difference) So the first night we had to open all the windows by night. The room looked nice but it was very dusty - you could see threads of dust on the ceiling above the bed. A small tip: It was my birthday on one of the days and a little gesture would have been nice too, even if it's a postcard or something - at least that's what I'm always used to at 4 star hotels. It is about the small details that could make a stay unforgetable :)
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Stephanie, Gent, be

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super goede ligging. Alles is super makkelijk te bereiken.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

LUIS EDUARDO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La propiedad excelente, muy buen servicio y la atención de lo mejor. Muy recomendable.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brendan

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

KAITO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant stay, Super service! Highly Recommended!

The staffs we encountered were all friendly and welcoming, when we checked in the staff showed us around and offered free coffee, drinks, pastries and fruits. It also offers luggage storage service, our things were all safe, nothings missing. The location is central and the room is comfortable, although there was water leaking out of the shower, making the bathroom floor wet. We talked to the staff about it and they sent someone to fix it the next day. We realised a stain on the blanket at 23:30 when we were ready for bed, we called the front desk and he brought new sheets and protectors straight away, we were amazed by the service provided in this hotel, we felt valued and being taken care of. Even though it’s not 100 percent perfect, but we will surely be back when ever we are back in Paris.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Carmen

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very nice.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Au top!

Personnels très agréables et serviables. Hôtel très propre et chambre silencieuse. Je recommande chaudement cet établissement.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Iftekhar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good transportation, location and great staff

Very good personal and helpful staff. I would love to comeback here.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Anne-Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Yasmina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Satisfaisant

Hôtel bien placé, propre et personnel au top Chambre classique un peu petite mais tout de même confortable Café et machine à eau à disposition à l’accueil je trouve ça sympa car en général les hôtels le proposent certaine fois à l’arrivée mais pas pour tout le séjour
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Parisian Flair!

Amazing little boutique style hotel! Fantastic location. The decor is nice, clean & to a very good standard.
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Cachong Konrais

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property staff were very nice and sweet. The hotel was beautiful and so romantic. Would recommend.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gail

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not your usual, and that was great!

Such a wonderfully unique place. I had to check out every inch of the room…just cool. Comfortable, clean, and just out there. Would stay again.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Bien, mais !

L'hôtel était trés joli. La chambre était trés agréable. Le personnel trés gentil et serviable. Cependant mon compagnon s'est retrouvé le matin avec un œil rouge. Ont à tout de suite pensés que cela allait passé mais ça a empiré durant la journée. Je ne peux pas dire exactement s'il s'agit de notre chambre où pas ? Mais c'était la première fois que cela nous arrivaient.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Brage

3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Sin Yee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is cozy and warm hotel. The staff were so nice and helpful. Their breakfast was also delicious.
5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024