Hôtel Pilgrim
Hotel voor gasten met huisdieren in Parijs, met een volledig uitgeruste spa, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Hôtel Pilgrim





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 289
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Signature suite laden

Signature suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer, terras laden

Deluxe kamer, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, kamers met tussendeur laden

Familiekamer, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Classic Room laden

Classic Room
Alle foto's voor Terrace Suite laden

Terrace Suite
Alle foto's voor Deluxe Room with Terrace laden

Deluxe Room with Terrace
Misschien vind je dit ook leuk

Hôtel Inn Paris CDG Airport
Roissy-en-France
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 1.000 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11 Rue de Poissy, Paris, Département de Paris, 75005
Over deze accommodatie
Hôtel Pilgrim
Gelijkaardige accommodaties

Le Jardin De Verre by Locke
Le Jardin De Verre by Locke
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 249 beoordelingen
De prijs is € 152
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 8.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 23 voor volwassenen en EUR 11.5 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 75 per voertuig (voor maximum 5 personen)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 23.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Pilgrim Hotel
Hôtel Pilgrim Paris
Hôtel Pilgrim Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel Pilgrim
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
6 mrt 2025
Kevin
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
martin
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
martin
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
peter
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and trendy
peter
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mason
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mason
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carol, Carmel
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Farah
2 okt 2025
Farah
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MASARU
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASARU
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bohdan
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bohdan
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hao
21 sep 2025
Hao
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
THOMAS
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THOMAS
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Areen, Wien
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Areen
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Valerie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Valerie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elaheh
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaheh
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rose
Reisde met een groep
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rose
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Sune
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Sune
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Zakenreiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marjatta
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marjatta
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sara Maria
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara Maria
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rebecca
4 nachten verbleven in juli 2025

















