Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Merryl Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
3 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Misschien vind je dit ook leuk

L’Hôtel du Collectionneur Paris
8e arrondissement
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 359
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Rue Pajol, Paris, Paris, 75018
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.53 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 12 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Merryl
Hotel Merryl Paris
Merryl
Merryl Hotel
Merryl Paris
Merryl Hotel Paris
Hipotel Paris Gare Nord Merryl Hotel
Hipotel Gare Nord Merryl Hotel
Hipotel Paris Gare Nord Merryl
Hipotel Gare Nord Merryl
Merryl Hotel Hotel
Merryl Hotel Paris
Merryl Hotel Hotel Paris
Hipotel Paris Gare du Nord Merryl
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Merryl Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jul 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Uwe
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uwe
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SOULARD
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOULARD
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Luciane m
16 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luciane m
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
BRENDA FRANCISCA
Reisde met een groep
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
BRENDA FRANCISCA
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
alphons
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alphons
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Saby
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Saby
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Akira
30 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Djibril
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Djibril
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Lina
21 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Maria Lina
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
christophe
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christophe
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Angel
17 apr 2025
Angel
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jane
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sayf Al Deen
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayf Al Deen
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Peggy
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peggy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Raphael
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raphael
13 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rahul
14 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Francesco
Reisde met familie
11 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesco
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kishan
10 mrt 2025
Kishan
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Rory
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Rory
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Natalia
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nabil
21 feb 2025
Nabil
2 nachten verbleven in februari 2025