Can Bordoy Grand House Hotel GL Preferred Hotel
Luxe hotel met 2 buitenzwembaden en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Can Bordoy Grand House Hotel GL Preferred Hotel





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 409
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Alle foto's voor Exclusieve suite, terras laden

Exclusieve suite, terras
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer del Forn de la Glòria 14, Palma de Mallorca, 07012
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nobis Hotel Palma
Nobis Hotel Palma
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 83 beoordelingen
De prijs is € 312
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie wordt aangerekend. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 1.10 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.55. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 4.40 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 2.20. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 35 voor volwassenen en EUR 20 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 158 per voertuig (retour, voor maximum 3 personen)
- Valetparkeerkosten: EUR 69 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 75 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 185.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 21.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten van minder dan 16 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 18 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Can Bordoy Grand House Garden Hotel Palma de Mallorca
Can Bordoy Grand House Garden Hotel
Can Bordoy Grand House Garden Palma de Mallorca
Can Bordoy House Garn Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Can Bordoy Grand House Hotel GL Preferred Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
25 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Jose Alfonso
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Alfonso
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dana
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
27 sep 2025
Joseph
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
6 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Line Helen
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Line Helen
5 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Johan
14 jul 2025
Negatief: Personeel en service
Johan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jørgen
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jørgen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Toby
23 jun 2025
Toby
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Eduardo
15 jun 2025
Jose Eduardo
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




John
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
3 jun 2025
Elizabeth
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ove
29 mei 2025
Ove
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne, London
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lothar
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lothar
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Volker
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volker
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
19 mrt 2025
Positief: Netheid
Sarah
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mattias
12 mrt 2025
Mattias
5 nachten verbleven in maart 2025








