Rj Hotel Naha
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten stappen van Haven van Tomari
Fotogalerie voor Rj Hotel Naha





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een bureau
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

JR KYUSHU HOTEL Blossom Naha
Naha-shi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.393 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-21 Maejima, Naha, Okinawa, 900-0016
Over deze accommodatie
Rj Hotel Naha
Gelijkaardige accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.280 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RJ NAHA
RJ Hotel Naha Okinawa Prefecture
RJ HOTEL NAHA Naha
RJ HOTEL NAHA Hotel
RJ HOTEL NAHA Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rj Hotel Naha
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
仁
11 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
仁
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alex, Downey
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
希杏
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
希杏
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takahiro, Osaka
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuru
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Romain
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Romain
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SHINJI
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINJI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hop Ball Frankie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hop Ball Frankie
6 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
YUKARI
18 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
LIM
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIM
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치 굿 가성비 굿!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG CHI
Reisde met een groep
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG CHI
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yu Ling
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Ling
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Kenta
18 nov 2024
Kenta
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HUNG YU
11 nov 2024
HUNG YU
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kandai
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kandai
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
1 nov 2024
HIROSHI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Personeel en service
整體60分
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SHINTARO
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINTARO
1 nacht verbleven in juli 2024











