GRG Hotel Naha Higashimachi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Kokusai Dori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor GRG Hotel Naha Higashimachi

Lobby
Voorkant van accommodatie
Vergaderruimte
Receptie
Eenvoudige Twin kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is โ‚ฌย 46
21 aug - 22 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Premium kamer, niet-roken (Special mattress & pillow, 49inch TV)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 16 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 16 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 28 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Eenpersoonskamer, roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 14 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 14 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Premium kamer, roken (Special mattress & pillow, 49inch TV)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
  • 16 mยฒ
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Double - Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Standard Single - Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard Single - Non-Smoking

  • Max. aantal: 1

Deluxe Double - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Single - Non-Smoking

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-16 Higashimachi, Naha, Okinawa-ken, 900-0034

In de buurt

  • Kokusai Dori - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Cruiseterminal van Naha - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Strand van Naminoue - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Haven van Tomari - 16 min. wandelen - 1.3 km
  • DFS Galleria Okinawa - 4 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kenchomae - 6 min. wandelen
  • Naha (OKA) - 11 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชBAR ้šฃไบบ้ƒจ - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชใกใ‚…ใ‚‰ใ•ใ‚“ไบญ - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ช็ฆๆ—ญๆฉ‹้ง…ๅ‰ๅบ— - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชJuRiAN- - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชใ‚ซใƒฉใ‚ชใ‚ฑ็‰็ƒ้…’ๅ ดใ†ใŸใ‚ใ‚“ใจใ‰ - โ€ฌ1 min. wandelen

Over deze accommodatie

GRG Hotel Naha Higashimachi

Hotel vlak bij Kokusai Dori
Cruiseterminal van Naha en Strand van Naminoue zijn niet ver van GRG Hotel Naha Higashimachi. De accommodatie biedt een droogkuis/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een automaat, een lift en een vergaderruimte
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en gratis kranten
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de nabijheid van het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
De 139 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per nacht)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Gebouwd in 2006
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privรฉbadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eรฉn kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRG Hotel
GRG Hotel Naha-Higashimachi
GRG Naha-Higashimachi
Hotel GRG
GRG Hotel Naha Higashimachi Okinawa Prefecture
GRG Hotel Naha Higashimachi
Grg Naha Higashimachi Naha
GRG Hotel Naha Higashimachi Naha
GRG Hotel Naha Higashimachi Hotel
GRG Hotel Naha Higashimachi Hotel Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GRG Hotel Naha Higashimachi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij GRG Hotel Naha Higashimachi?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij GRG Hotel Naha Higashimachi van รฉรฉn nacht voor twee volwassenen op 8 aug. 2025 min. โ‚ฌย 52,76, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent GRG Hotel Naha Higashimachi voor parkeren?

Parkeren kost JPY 1500 per nacht.

Hoe laat kan ik bij GRG Hotel Naha Higashimachi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij GRG Hotel Naha Higashimachi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat GRG Hotel Naha Higashimachi?

Dit hotel ligt in Naha-shi, op 15 minuten wandelen van Kokusai Dori, Cruiseterminal van Naha en Strand van Naminoue. Ook Haven van Tomari en DFS Galleria Okinawa liggen op 3 km afstand. Station Kenchomae ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Asahibashi is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over GRG Hotel Naha Higashimachi

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 307 van 947 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 485 van 947 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 947 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 947 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 947 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

shinsuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒขใƒŽใƒฌใƒผใƒซใŒ่ฟ‘ใ้ฃฒ้ฃŸๅบ—ใ‚‚ๅคšใไพฟๅˆฉ
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Koji

The hallway to the room smells bad
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ayano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใŒ่ฃๅฃใ‚’ๅ‡บใฆใ™ใใงไพฟๅˆฉใ€‚ๅ—ไป˜ใ‚’ๆธˆใพใ›ใฆใ€€ใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใซ็ซ‹ใกๅฏ„ใ‚ใ†ใจใ™ใ‚‹ใจใ€€ใ€Œๅ—ไป˜ใง่ท็‰ฉใ‚’้ ใ‹ใ‚Šใพใ—ใ‚‡ใ†ใ‹๏ผŸใ€ใจใŠๅฃฐใ‹ใ‘ใ—ใฆไธ‹ใ•ใ‚ŠๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚ๅ—ไป˜ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ•ใ‚“ใฎใŠๅฟƒ้ฃใ„ใŒๅฌ‰ใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸ
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ ใ„ใ”

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใƒžใƒชใ‚ณ

Reisde met familie en kleine kinderen
ใจใฆใ‚‚็ถบ้บ—ใงใ—ใŸ
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 โ€“ Goed

AYANO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฐ‘ใ—ๅคใ•ใ‚‚ใ‚ใ‚Šใพใ™ใŒใ€ๆ—ญๆฉ‹้ง…ใธใฎใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใ‚‚่‰ฏใใ€ใจใฆใ‚‚ไพฟๅˆฉใชใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

YOKO

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

Hiroki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆธ…ๆฝ”ๆ„ŸใŒใ‚ใ‚Š่ฆณๅ…‰ใ€ใƒ“ใ‚ธใƒใ‚นใซ้ฉใ—ใฆใ„ใ‚‹ใ€‚
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 โ€“ Redelijk

shuhei

Negatief: Voorzieningen
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใฎๅฏพๅฟœใ‚‚่‰ฏใๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ›ใพใ—ใŸใ€‚ใพใŸๆฒ–็ธ„ใซ่กŒใฃใŸ้š›ใฏๆ˜ฏ้žใ‚ˆใ‚ใ—ใใŠ้ก˜ใ„่‡ดใ—ใพใ™ใ€‚
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

KAYOMI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎ้›ฐๅ›ฒๆฐ—ใŒ่‰ฏใ„ใงใ™ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ใใ‚Œใ„ใงไบค้€šใฎไพฟใ‚‚ใ„ใ„ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 โ€“ Goed

Oshiro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
่ณช็–‘ๅฟœ็ญ”็ญ‰ใฎๅฏพๅฟœใŒๅคงๅค‰่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 โ€“ Goed

SHINYA

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Naoya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 โ€“ Goed

Yusuke

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
็œŒๅบๅ‰้ง…ใจๆ—ญๆฉ‹้ง…ใŒ่ฟ‘ใใ€ไบค้€šใฎไพฟใซใฏๅ›ฐใ‚Šใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚ๅฐ‘ใ—ๆญฉใ‘ใฐๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใซใ‚‚่กŒใใ“ใจใŒใงใใพใ™ใ€‚ ๅค–้ฃŸใงใใ‚‹ๅ ดๆ‰€ใ‚‚่ฟ‘ใใซใ„ใใคใ‹ใ‚ใ‚Šใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yang

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆœ้ฃŸใฏใ‚ใพใ‚Š่‰ฏใใชใ‹ใฃใŸใญใ€ ็‰ฉใŒๅฐ‘ใชใ„ใ€‚ใŠใซใŽใ‚ŠใŒๅฝ“ๆ—ฅใฎใ˜ใ‚ƒใชใ„่ฆ‹ใŸใ„
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 โ€“ Goed

kazuhiro

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 โ€“ Redelijk

ใ˜ใ‚…ใ‚“ใ„ใก

Positief: Personeel en service
ๆœ้ฃŸใ‚’ใ‚‚ใ†ๅฐ‘ใ—ๅ……ๅฎŸใ•ใ›ใฆใปใ—ใ„ใ€‚
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

ใƒˆใƒ‰ใƒ 

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้‚ฃ่ฆ‡ๅธ‚ใฎไธญๅฟƒ้ƒจ่ฟ‘ใใซ็ซ‹ๅœฐใ—ใ€ใƒขใƒŽใƒฌใƒผใƒซใฎ้ง…ใ€ใƒใ‚นใ‚ฟใƒผใƒŸใƒŠใƒซใ€ๅ›ฝ้š›้€šใ‚ŠใŒๅพ’ๆญฉๅœๅ†…ใซใ‚ใ‚‹ใŸใ‚ไพฟๅˆฉใงใ‚ใ‚‹ใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซๅ†…ใซใƒฉใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใŒใ‚ใ‚Šใ€้•ทๆœŸๆปžๅœจ่€…ใซใ‚‚ๅ‘ใใ€‚
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

Kozo

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…่ฟ‘ใใ€ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใพใงใใ‚“ใชใซ้ ใใฏใชใ„ใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซๅ‘จ่พบ้ฃฒ้ฃŸๅบ—ๅคšใ„ใ‚ˆใ€‚
5 nachten verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Kei

Positief: Personeel en service
่‰ฏใใชใ„ๅŒ‚ใ„ใŒใ—ใŸ
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

AKIRA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅŽปๅนดใฎๅŒๆ™‚ๆœŸใ‚‚ๅˆฉ็”จใ—ใŸใƒชใƒ”ใƒผใ‚ฟใƒผใงใ™ใ€‚ ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใซใ‚‚ๅพ’ๆญฉๅœๅ†…ใ€่ฟ‘ใใซใ‚นใƒผใƒ‘ใƒผใ€ใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใ‚‚ใ‚ใ‚Šไพฟๅˆฉใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

Myra Guillen

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

atsunori

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ซใƒ“ใฎๆง˜ใชๅŒ‚ใ„ใŒใ—ใŸใ€‚
3 nachten verbleven in februari 2025