Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Paul Hotel NYC





The Paul Hotel NYC bevindt zich dicht bij Empire State Building en Union Square Park en biedt een dakterras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Gratis wifi in de kamer, een 24-uurs businesscentrum en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

New York Marriott Downtown
Manhattan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 264
inclusief belastingen en toeslagen
28 aug - 29 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

32 West 29th Street, New York, NY, 10001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: USD 150.00 per verblijf
- Resorttoeslag: USD 21.72 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
- Gebruik van businesscentrum/computers
- Huishoudservice
- Flesje water op de kamer
- Gebruik van kamerkluis
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer USD 18.00 voor volwassenen en USD 18.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 22.00 per persoon (enkele reis)
- Betaald parkeren: USD 45.00 per dag
- Toeslag voor parking in de buurt: USD 45.00 per dag (op 322 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: USD 150.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Choice) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Paul Hotel New York
Paul Hotel
Paul Hotel NYC-Chelsea
Paul NYC-Chelsea
The Paul an Ascend Hotel Collection Member
Paul Hotel NYC-Chelsea New York
Paul NYC-Chelsea New York
The Paul Hotel NYC Hotel
The Paul Hotel NYC New York
The Paul Hotel NYC Hotel New York
The Paul Hotel NYC Chelsea Ascend Hotel Collection
The Paul Hotel NYC Chelsea an Ascend Hotel Collection Member
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Paul Hotel NYC
Beoordelingen
7,0
Goed
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
HJTM
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HJTM
7 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Gurjeet
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurjeet
8/10 – Goed
Debra
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
23 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Zaida
5 apr 2023
Zaida
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
David
26 mrt 2023
David
2 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Niall
Reisde met een groep
22 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niall
7 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2023
The Paul is closed to the public & didn't help us
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Pinar
Reisde met partner
13 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pinar
2/10 – Ontzettend slecht
Maria
Reisde met partner
11 mrt 2023
Maria
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Soren
Reisde met een groep
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consistently comfortable in excellent location
Soren
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
5 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hoi
1 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoi
2 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Ron
Reisde met een groep
28 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A TRYP not to remember.

Ron
1 nacht verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Elmer
24 feb 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Elmer
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Solène
Reisde met een groep
19 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solène
7 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
guillaume
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
guillaume
3 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Na Hyun
13 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na Hyun
1 nacht verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
james
12 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
james
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Carolina
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolina
2/10 – Ontzettend slecht
marek
30 jan 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
marek
7 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Andrew
30 jan 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Andrew
4 nachten verbleven in januari 2023