Magris Hotel
Gezinsvriendelijke hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten
Fotogalerie voor Magris Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een koer
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een koer
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Galileo Ferraris, 118/a, Naples, NA, 80146
Over deze accommodatie
Magris Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Naples by IHG
Holiday Inn Naples by IHG
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 14 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT063049A14WJI5DW4
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Magris Hotel
Magris Hotel Naples
Magris Naples
Magris Hotel Hotel
Magris Hotel Naples
Magris Hotel Hotel Naples
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Magris Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jippe
8 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jippe
7 nachten verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Bart
7 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bart
7 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
E, Leeuwarden
Reisde met een groep
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
E
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Vincent
5 mei 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Zware teleurstelling, slechte service
Vincent
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Michelle, Den Bosch
11 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
johan
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een mooie prijs
johan
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Maan, Nederland
27 aug 2017
Negatief: Netheid
Bad location
Maan
7 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stedentrip
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Roald, Kaatsheuvel
1 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, centraal gelegen in Napels.
Roald
8/10 – Goed
Martin
27 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was prettig, personeel was zeer behulpzaam
Martin
8/10 – Goed
Matthijs, Nederland
2 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Matthijs
6/10 – Redelijk
Hendrik
23 okt 2025
Hendrik
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Daniel
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Emily, Warsaw
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Christine
Reisde met familie
1 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Irma
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irma
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
??
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Brogan
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brogan
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Gina
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen



Gina
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Raphael
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Raphael
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Lorie
Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorie
1 nacht verbleven in september 2025








