Hakuba Highland Hotel
Winterse hotel met een volledig uitgeruste spa en toegang tot de piste
Fotogalerie voor Hakuba Highland Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

21582 Hokujo Hakuba Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Over deze accommodatie
Hakuba Highland Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Sierra Resort Hakuba
Hotel Sierra Resort Hakuba
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 149 beoordelingen
De prijs is € 200
13 nov - 14 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 840 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hakuba Highland
Hakuba Highland Hotel
Highland Hotel Hakuba
Hakuba Highland Hotel Hotel
Hakuba Highland Hotel Hakuba
Hakuba Highland Hotel Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakuba Highland Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TSUNGCHU
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TSUNGCHU
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sara J
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views

Sara J
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wesley
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Fabiano
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiano
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yasuhiro
Reisde met een groep
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasuhiro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Miyuki
Reisde met een groep
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Miyuki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kain
Reisde met een groep
16 mrt 2025
Kain
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kain
Reisde met partner
16 mrt 2025
Kain
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lauren
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lailan
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lailan
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hannah
Reisde met partner
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Beatriz
15 jan 2025
Beatriz
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
のぶゆき
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
のぶゆき
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
たつひろ
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たつひろ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kittipot
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kittipot
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Miki
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jack
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Bin
17 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bin
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Ashley
Reisde met een groep
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
よしあき
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしあき
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Reisde met een groep
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent experience - 10/10!
Gustavo
4 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
onozato
8 aug 2023
onozato
1 nacht verbleven in juli 2023








