Hôtel Restaurant Le Printemps
Hotel met een restaurant, in de buurt van Grand Port Maritime de Marseille
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Marseille Airport by IHG
Vitrolles
- Zwembad
- Gratis luchthavenshuttle
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 297 beoordelingen
De prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

42/44 Bd Charles Nedelec, Marseille, 13001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel le Capitol
Hôtel le Capitol
- Gratis wifi
2.2 van 10, 37 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.76 per accommodatie, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 6.50 voor volwassenen en EUR 6.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Restaurant PRINTEMPS
Hôtel Restaurant PRINTEMPS Marseille
Restaurant PRINTEMPS Marseille
Restaurant Le Printemps
Hôtel Restaurant Le Printemps Hotel
Hôtel Restaurant Le Printemps Marseille
Hôtel Restaurant Le Printemps Hotel Marseille
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Restaurant Le Printemps
Beoordelingen
5,0
6,0/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 sep 2013
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
mourad, alger
3 feb 2014
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sympa
mourad
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 dec 2013
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 dec 2013
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour dépanner une nuit
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
weetab
17 nov 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel face à la gare,prix correct
weetab
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 nov 2013
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Helmut Schümann, Bremen
6 nov 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein Saustall
Helmut Schümann
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 okt 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon accueil
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 okt 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emplacement interessant
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
seb, Tours
27 okt 2013
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
emplacement idéal
seb
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 okt 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel close to train station
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
bornier, dijon
24 okt 2013
Positief: Personeel en service
bornier
6/10 – Redelijk
Marine
15 okt 2013
Positief: Netheid
Marine
2/10 – Ontzettend slecht
Nils., sweden
9 okt 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmärkt läge.Nära buss och tåg.
Nils.
6/10 – Redelijk
Frank, Hong Kong
7 okt 2013
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
4/10 – Matig
robbari
5 okt 2013
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
robbari
6/10 – Redelijk
Phil, Italy
30 sep 2013
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Più centrale di così non si può, ma per il resto..
Phil
6/10 – Redelijk
harlaut, france
27 sep 2013
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
pas de service
harlaut
4/10 – Matig
Roy, Reading, UK
20 sep 2013
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for railway station.
Roy
10/10 – Uitstekend
noemi, California
19 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In front of train station.
noemi
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 sep 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Low end hotel near train station
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 sep 2013
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
lington, paris
17 sep 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A éviter
lington
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 sep 2013
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon emplacement, propre
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 sep 2013
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten