Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Dainichi-ji Temple Kyoto Kisshoin





Hotel Dainichi-ji Temple Kyoto Kisshoin biedt onder andere een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers, balkon laden

Suite, 2 slaapkamers, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers, uitzicht op tuin laden

Suite, 2 slaapkamers, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Kyoto Rokujo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 44
16 sep - 17 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kisshoin Inaba-cho 10, Kyoto, Kyoto, 601-8343
Over deze accommodatie
Hotel Dainichi-ji Temple Kyoto Kisshoin
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 500 per nacht (op 350 meter afstand)
- Schoonmaakkosten: JPY 1100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Dainichi-ji Temple Kyoto Kisshoin
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Annie
12 mei 2025
Annie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAWARAI
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAWARAI
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roberto
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KOJI
8 apr 2025
KOJI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marc Anthony
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc Anthony
10/10 – Uitstekend
Faith
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faith
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mattias
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and bautiful room, very friendly staff.
Mattias
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
takashi
Zakenreiziger
16 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takashi
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コンセプトがバラバラ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024