Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AC Hotel by Marriott Kuantan





Een koffiebar/café, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij AC Hotel by Marriott Kuantan. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, CAFE, serveert ontbijt. Gratis wifi in de kamer, een fitnesscentrum en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
11 sep - 12 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Premium kamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Deluxe kamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Teluk Sisek, Kuantan, Pahang, 25000
Over deze accommodatie
AC Hotel by Marriott Kuantan
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 42 voor volwassenen en MYR 22 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AC Hotel by Marriott Kuantan
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Masaaki
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaaki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Iain
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iain
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuhiro
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuhiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MUHAMMAD ARIEF HAFIZIE
25 apr 2025
MUHAMMAD ARIEF HAFIZIE
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
elisofia
2 apr 2025
elisofia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yee Mun
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yee Mun
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Serena
26 mrt 2025
Serena
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Kazuhiro
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuhiro
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SEAH
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good
SEAH
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
elisofia
Zakenreiziger
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
elisofia
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Moi-heong Irene
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Moi-heong Irene
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Eddie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Eddie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Gavin
Zakenreiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passing through Kuantan
Gavin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TEDDY
Zakenreiziger
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TEDDY
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Louis
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Louis
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Abd Wahab
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abd Wahab
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Muhammad Qayyum Afiq
2 nov 2024
Muhammad Qayyum Afiq
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Mel
11 okt 2024
Mel
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice hotel for a short stop
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ganesh
28 sep 2024
Ganesh
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Vincent
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Morene
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morene
2 nachten verbleven in september 2024