Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Le Mirage





Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre is niet ver van Hotel Le Mirage, waar gasten genieten van een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant Cafe Le Mirage serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Istanbul Bosphorus
Taksim
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cumhuriyet Mah Abidei Hürriyet CadNo:22, Istanbul, Istanbul, 34380
Over deze accommodatie
Hotel Le Mirage
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 65 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-1437
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Le Mirage Boutique Class
Hotel Le Mirage Boutique Class Istanbul
Le Mirage Boutique Class
Le Mirage Boutique Class Istanbul
Hotel Mirage Istanbul
Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel
Hotel Le Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Le Mirage
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nadya
22 sep 2024
Nadya
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hrant
Reisde met partner
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hrant
10 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Shamir
Reisde met familie
26 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Shamir
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
AMIR
6 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
AMIR
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Gülsüm Özge
Zakenreiziger
6 nov 2023
Gülsüm Özge
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
VEDAT
22 okt 2023
VEDAT
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jorge G
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge G
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ruth
23 mei 2023
Ruth
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
tahel
Reisde met een groep
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tahel
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Claude
Zakenreiziger
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claude
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Abim
Zakenreiziger
30 apr 2023
Negatief: Comfort kamer
Abim
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Mandana
25 apr 2023
Mandana
4 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
deborah
19 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
deborah
10 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Chihata
Reisde met partner
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihata
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met partner
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
5 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Ecem
20 mrt 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ecem
2 nachten verbleven in maart 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Sami
Zakenreiziger
24 dec 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not 4 star
Sami
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
ALBERT
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALBERT
3 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
evlena
10 dec 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
evlena
4 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Taiwo
Zakenreiziger
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taiwo
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Taiwo
Zakenreiziger
2 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taiwo
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
HAJAR
Reisde met familie
14 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
HAJAR
7 nachten verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Amir
14 okt 2021
Amir
2 nachten verbleven in oktober 2021