Hotel Le Mirage

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Taksimplein

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Le Mirage?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Le Mirage?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Le Mirage van één nacht voor twee volwassenen op 27 nov. 2025 min. € 80,53, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Le Mirage inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Le Mirage uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Le Mirage een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 65 per voertuig.

Waar staat Hotel Le Mirage?

Dit hotel ligt in Şişli, op 3 km afstand van City's Nişantaşı-winkelcentrum, Taksimplein en Bosporus. Ook Galatatoren en Bosporusbrug liggen op 5 km afstand. Station Osmanbey ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Sisli is het 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Le Mirage

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 80 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hrant

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff easy access to subway nice and clean rooms
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Fidan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Die Unterkunft war an sich sauber aber die Zimmer Reinigung hat die Zimmer nicht immer gesaugt so das meine Haare auf dem Boden waren.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nadya

1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Hrant

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff clean rooms
10 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Shamir

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel har ikke lobby På nattetid er mye bråkede og vindu er uisolert
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

AMIR

Positief: Personeel en service, voorzieningen
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gülsüm Özge

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

VEDAT

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jorge G

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ruth

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

tahel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Abim

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mandana

4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

deborah

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I paid for 9 days and stayed there only once.i left because the hotel is stiuated by a busy street, my room was by the road and it was extremely loud. The room was extra tiny. Toilet poorly placed in the room and very smelly. The first night, my sheets were not changed, it has stains on them. The staff were rude. And no no lobby area. I will give a detailed review on google. I wasted over $800.
10 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Chihata

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist was very nice and very helpful they left the front desk and help us to take the luggage to the front of the room and they was very polite and helpful and we felt VIP I just want to thank everyone for the service
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
i didnt like the fact that they advertised a room with a balcony and showed pictures on expedia of a balcony with chairs on it. when i checked in, all i had was a large glass door that opened with iron railing. there was no balcony or place to sit. felt it was false advertising
5 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Ecem

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sami

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not 4 star

Rooms are too small, not comfortable. There are many cheaper and better hotels arround.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

ALBERT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's generally good
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

evlena

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
We had a large corner room on 4th floor only problem no reliable internet had to connect to floor 3 or 5 which wasn't satisfactory.The shower cubicle needed to be regrouted as black round the edges. Kazim the front desk manager moved us to the 5th floor without hesitation. Breakfast excellent as where the staff. Have stayed at this hotel a few times, this is the first time have had any complaints. It is well situated for shops etc, would stay there again
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Taiwo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Taiwo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

HAJAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel

Nice hotel, good location , kindly staff
7 nachten verbleven in november 2021