Manten no Hoshi
Pension met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Openluchtmuseum van Hakone
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Manten no Hoshi





Beoordelingen
7,4 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 80
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (13-17sqm) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (13-17sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (10sqm) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (10sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Alle foto's voor Traditionele kamer (Economy Japanese Style 8sqm) laden

Traditionele kamer (Economy Japanese Style 8sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (25sqm) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (25sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Misschien vind je dit ook leuk

Rakuten STAY TERRACE Hakone Kowakudani
Kowakudani
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Parkeren inbegrepen
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 61 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

386 Ohiradai, Hakone, Kanagawa-ken, 250-0405
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 96 beoordelingen
De prijs is โฌย 59
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manten no Hoshi
Manten no Hoshi Hakone
Manten no Hoshi Inn
Manten no Hoshi Inn Hakone
Manten no Hoshi Hakone
Manten no Hoshi Guesthouse
Manten no Hoshi Guesthouse Hakone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Manten no Hoshi
Beoordelingen
7,4
Goed
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 โ Uitstekend
Luc
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 โ Redelijk
ใใฟ
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
ใใฟ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
Yukari
27 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Yasuaki
Reisde met partner
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuaki
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
PHAP
4 nov 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
PHAP
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
WEILING
14 aug 2024
WEILING
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
Janet
Reisde met partner
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Janet
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 โ Redelijk
ใใใ
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jul 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Cong
Reisde met een groep
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cong
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Edith
Reisde met een groep
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edith
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 โ Redelijk
Syouichi
27 mei 2024
Positief: Personeel en service
Syouichi
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
Laurent
11 apr 2024
Laurent
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
Yuki
Reisde met familie
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 โ Goed
kento
10 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kento
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 โ Goed
Carlee
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlee
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใใใ
Reisde met een groep
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใใ
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 โ Goed
Yasuaki
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yasuaki
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 โ Redelijk
Inaho
19 nov 2023
Inaho
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 โ Redelijk
Christine
Reisde met partner
10 nov 2023
Christine
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
JIJIE
5 okt 2023
Positief: Netheid
JIJIE
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 โ Uitstekend
ใใใใ
27 jul 2023
ใใใใ
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 โ Ontzettend slecht
KEITO
Reisde met een groep
22 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEITO
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 โ Goed
WAIMAN
31 jan 2023
WAIMAN
1 nacht verbleven in januari 2023