Gold Beach Resort

3.0-sterrenaccommodatie
Aan het strand, met spadiensten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gold Beach Resort

Een buitenzwembad en parasols bij het zwembad
Voorkant van accommodatie
Tuin
Een buitenzwembad en parasols bij het zwembad
Bar (ter plaatse)
Gold Beach Resort bevindt zich dicht bij Flic-en-Flac-strand en Bahía de Tamarin en biedt een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • All-inclusive
  • Roomservice
  • Spa
De huidige prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer (Garden)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wolmar, Flic-en-Flac

In de buurt

  • Flic-en-Flac-strand - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Bahía de Tamarin - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Winkelcentrum Cascavelle - 7 min. rijden - 6.3 km
  • Casela Nature and Leisure Park - 10 min. rijden - 8.8 km
  • Tamarina Golf Club - 13 min. rijden - 12.2 km

Lokaal vervoer

  • Mahebourg (MRU-Internationale luchthaven Sir Seewoosagur Ramgoolam) - 62 min. rijden

Over deze accommodatie

Gold Beach Resort

Hotel vlak bij Flic-en-Flac-strand
Gold Beach Resort bevindt zich dicht bij Bahía de Tamarin en Tamarina Golf Club en biedt een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad met parasols bij het zwembad
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en gratis kranten
  • Massage- en behandelingsruimtes, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Gold Beach Resort hebben voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Gold Beach Resort. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Barbecue
  • Parasols bij het zwembad
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 1700 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gold Beach Flic-en-Flac
Gold Beach Resort Flic-en-Flac
Gold Beach Resort Hotel
Gold Beach Resort Flic-en-Flac
Gold Beach Resort Hotel Flic-en-Flac

Veelgestelde vragen

Beschikt Gold Beach Resort over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Gold Beach Resort?

Vandaag, 2 sep. 2025, kost een verblijf bij Gold Beach Resort van één nacht voor twee volwassenen op 3 sep. 2025 min. € 119,70, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Gold Beach Resort?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Gold Beach Resort voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Gold Beach Resort inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Gold Beach Resort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Gold Beach Resort een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 1700 per voertuig.

Is Gold Beach Resort all-inclusive?

Bepaalde tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar staat Gold Beach Resort?

Dit hotel in Wolmar ligt aan het strand, op 3 km afstand van Flic-en-Flac-strand en Bahía de Tamarin. Ook Winkelcentrum Cascavelle en Tamarina Golf Club liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Gold Beach Resort

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 47 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

jeffrey

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very old, dirty and not maintained. Staff was untrained and the food was disgusting. The Location on the ocean was nice, but they did not provide towels for the beach chairs. The mattress was very uncomfortable so I pulled back the sheet and was horrified at how dirty and disgusting was the mattress. Parking was very limited so that the cars had to park close together that you could not open your doors and had to remove the luggage before parking. The staff smelled as if they had not bathed in a week, toilet would not stop running, and the shower was disgusting. At best this a 2 star hotel with a bad smell. Avoid this dump
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

LE NEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bel emplacement et joli petit hôtel

J’ai réservé cet hôtel en dernière minute et les notes étaient très moyennes. En fait l’Hôtel très bien situé près des plus beaux resort de Flic en Flac un peu plus au calme qu’en plein centre, le lagon magnifique et chambre très spacieuse. Personnel sympathique, petit déjeuner anglais et français de qualité et compris dans la nuitée. Activités de snorkeling et de bateau à fond de verre gratuites avec le complexe voîsin. Seul bémol, la salle de bain aurait besoin d’un petit rafraîchissement. Merci excellent séjour.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

SYLVIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel confortable,bonne exposition, petit déjeuner correct ,personnel professionnel.
5 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

gauthier

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Déçu pour ce prix.

La porte de la chambre se ferme mal. On a donc le bruit du couloir toute la journée dans la chambre. Le petit déjeuner était très moyen. La literie faisait du bruit et était un peu rigide. La salle de bains est assez âgée
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

SIMENG

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Not worth the price.

Room is in poor phaical condition. No hot water. Not worth the price.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Quitterie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Cet hôtel avec quelques investissements de modernisation salle d’étains , mobilier etc… et peut être un upgrade en prestations bar restauration et donc prix serait sûrement très apprécié. Car le site est bon, les batiments sont sympas quoique un peu vieux et le personnel sympa.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jarkko

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Boris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Claire, Annecy

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Très bon hôtel, accueillant et bien placé. Le seul point faible je trouve est le peu de transats et de parasols au bord de la piscine et sur la plage
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Gero

Positief: Netheid, comfort kamer
Das Personal war sehr nett und bemüht, teilweise etwas chaotisch. Schönes Zimmer mit Blick auf Pool, Strand und in den Sonnenuntergang. Zimmer schön und gepflegt, vollkommen in Ordnung. Frühstück und Dinner vom Buffet ok, Abwechslungsreich und Geschmacklich.
5 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Corne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Alain

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Matelas exécrable avec des ressorts pour un hôtel 3 étoiles avec impossibilité de le changer. Grille pain HS, Buffet du dîner limité en choix, froid et sans saveur. 4 parasols uniquement. Par contre, un personnel accueillant et très disponible toujours près à satisfaire les manques de l'établissement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just what we wanted!!

We stayed there 25 days in all. Staff very helpful when things went wrong. We stayed on a bed and breakfast basis so we tried the evening buffet occasionally but we preferred to go out to other restaurants in Flic-en-Flac. Facilities were sufficient for our needs with a pool,sun loungers and easy access to the beach for swimming. Staff invariably helpful with one's requests whatever situation arose. It was just what we wanted!!

2/10 – Ontzettend slecht

Bjørn Gunnar, Tønsberg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Idyllisk strandhotell med forbedringsmuligheter

Idyllisk område med flott strand. Ikke bra renhold på rommet. Etter at romservice hadde vært på rommet lå det forsatt sand igjen på badet. Det var ikke flytende såpe i såpedispenserne men det var lagt frem såpestykker.Ikke toalettbørste på toalettet. Frokosten kan forbedres. Melk og juice var ikke kald. Lite frukt selv om Mauritius flommer over av frukt. Ikke kokt egg, bare stekt og omelett. Kun en type ost og kjøttpålegg. Ikke stort utvalg av grønnsaker og salater til middag. Veldig indisk preget.

6/10 – Redelijk

Isa, REUNION

Positief: Netheid

Un peu déçus

Hôtel situé un peu loin de tout sinon identique aux photos. L'accueil décevant : bien que nous ne soyons pas exigeants et difficiles, nous avons été déçus et étonnés par l'accueil et notamment les jus de fruit non glacé qui nous ont été servis. Le personnel est agréable, sans plus. La chambre 104 est à EVITER. Nous avons tenté d'en changer, sans succès... Cette chambre donne sur les moteurs des clims, donc à éviter si vous ne supportez pas le bruit et voulez une belle vue. Un petit effort de ce côté là aurait été bienvenu. Les plats très épicés étaient, dans l'ensemble bons, mais à éviter si vous ne voulez pas passer vos journées aux toilettes. De même que la musique de fond qui accompagne les repas devrait être changée car elle passait en boucle tous les jours... Dommage aussi qu'il n'y ait pas eu plus d'animation. Honnêtement, je n'y retournerai pas.

4/10 – Matig

JEAN PIERRE, LA REUNION

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Grosse déception

très déçus en arrivant, nous n'avons pas eu les chambres réservées, internet payant, pas vue sur mer, aucun confort, fuites d'eau, problème de literie. hotel.com devrait bien s'entendre avec l'hôtel avant d'annoncer tous ces prestations.

4/10 – Matig

Laetitia, Réunion

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Publicité virtuel

Déçu par l'accueil a propos de ma reservation, et chez eux le client n'ai pas roi. attention une surprise dans lassiette(un boulon entre la sauce et le riz). À part sa sa été. Peut mieux faire .

6/10 – Redelijk

Henrietta, Stockholm

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Toppen om du prioriterar strandläge!

Enkelt hotell med suveränt läge. Vi hade halvpension (med middag), maten var ok men inte mer än så. Hela anledningen till att välja detta hotell är placeringen på stranden.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le personnel formidable mais cependant un réel mank d'organisation. Une literie horrible. Pas satisfaisant pour un hôtel à l'île Maurice

6/10 – Redelijk

patty natale 15

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Buona la posizione pessimi i servizi

Appena siamo arrivati abbiamo dovuto farci cambiare il letto xche corto e stretto. Arredamento della camera pessimo: frigo piccolo da Max. 4 bott.posato x terra e con la ruggine. Vetro bagno rotto e camera rifatta dopo le 4 p.m. Colazione buffet misera: dopo le 9 non c'era più nulla.servizio sdraio spiaggia inesistente

6/10 – Redelijk

David, Hong Kong

Nice hotel but a little far from shopping areas

If you are driving, location of this hotel is not a problem. Overall, we are happy but the daily breakfast is a bit boring...

8/10 – Goed

FABRICE, sury aux bois loiret

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

sejour en decembre

l'hotel devrait informer ses résidents des soirées musicales; cela peut gener, mais l'heure de fin de soiree reste compatible avec un hotel calme.

8/10 – Goed

Lucas, Stockholm

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Trestjärnigt på lyxresort

Hotell med restaurang och soldäck precis vid stranden. Väldigt trevlig och hjälpsam personal om än med ganska knackig engelska. Maten på hotellet var helt okej men ganska dyr för kvalitén som bjöds. Perfekt om du vill ligga på stranden, snorkla, åka på båtutflykter m.m. Finns en rad hotell i närheten som går att äta lunch/middag på om du tröttnar på det egna hotellets mat. En del underhållning i form av musik och dans på helgdagar men inget ställe att bo på om du vill ha nära till nattliv och utekvällar. Annars ett utmärkt och prisvärt alternativ på paradisön.

10/10 – Uitstekend

Aurélie, Réunion

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour mais pas de wifi gratuit. Pour un séjour de 2 jours c'était correct mais le buffet n'est pas assez varié. Dans l'ensemble c'est bien surtout la proximité avec la plage et la gentillesse du personnel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil avec cocktail. Personnel à l'écoute, serviable et agréable. Chambre correcte. Repas et buffets excellents. Hôtels les pieds dans l'eau et calme. Par contre certaines informations données par hotels.com sont inexactes et demandent à être réactualisées. Ex : je reçois ma confirmation de réservation"pension complète" puis deux jours après je reçois la même réservation mais avec cette fois "petit déjeuner gratuit"... Je rappelle que l'hôtel m'a demandé de me fournir les documents de ma réservation ! D'autre part le site d'hôtels.com précise la possibilité de transfert hôtel aéroport A/R oui mais pas au tarif indiqué sur le site !!!