Hyatt Regency Chennai

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl bij het shoppingcenter in Chennai met 5 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hyatt Regency Chennai

Een buitenzwembad en ligstoelen
Bar (ter plaatse)
5 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Chinese gerechten
Lobby
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Bar
  • Spa
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
  • 72 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
  • 60 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Club kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zwembad

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 46 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio suite (Diplomat)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 109 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Club kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zwembad

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Een koelkast
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Club kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zwembad

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Een koelkast
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zwembad

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 46 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
365 Anna Salai, Teynampet, Chennai, Tamil Nadu, 600018

In de buurt

  • U.S. Consulate General Chennai - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Pondy Bazaar - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Apollo Hospital - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Marina Beach - 5 min. rijden - 4.4 km

Lokaal vervoer

  • AG-DMS Station - 5 min. wandelen
  • Metrostation LIC - 5 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Paprika - ‬5 min. wandelen
  • ‪365 A.S @ Hyatt Regency - ‬1 min. wandelen
  • ‪Lobby Lounge Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Rhapsody - ‬5 min. wandelen
  • ‪Stix - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hyatt Regency Chennai

Hotel met een luxe stijl en een groen/duurzaam beleid vlak bij U.S. Consulate General Chennai
Hyatt Regency Chennai bevindt zich dicht bij Apollo Hospital en Sankara Nethralaya-ziekenhuis en biedt een terras, een koffiebar/café en een tuin. Geniet van een lichaamsbehandeling, een body scrub of een diepe bindweefselmassage bij Siddh Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 5 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van Chinese gerechten. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 325 kamers zijn individueel gemeubileerd en zorgen voor volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Kinderstoelen en gratis kinderbedden
  • Badkamers met regendouches en diepe ligbaden
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door EarthCheck, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.300 per persoon
  • 5 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • 365 AS
  • Focaccia
  • Lobby Lounge
  • Spice Haat
  • Stix

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Gratis kinderopvang
  • Kinderspelletjes
  • Kinderstoel
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 2500 per huisdier, per dag
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 25 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1300 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1995 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 2500 per huisdier, per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Chennai Hyatt
Chennai Hyatt Regency
Chennai Regency Hyatt
Hyatt Chennai
Hyatt Chennai Regency
Hyatt Regency Chennai
Hyatt Regency Hotel Chennai
Regency Chennai
Regency Hyatt Chennai
Hyatt Regency Chennai Hotel Chennai (Madras)
Hyatt Regency Chennai Hotel
Hyatt Regency Chennai Hotel
Hyatt Regency Chennai Chennai
Hyatt Regency Chennai Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Beschikt Hyatt Regency Chennai over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hyatt Regency Chennai?

Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Hyatt Regency Chennai van één nacht voor twee volwassenen op 15 aug. 2025 min. € 92,96, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hyatt Regency Chennai?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten met een gewicht van maximum 25 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van INR 2500 per huisdier, per dag.

Hoeveel berekent Hyatt Regency Chennai voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hyatt Regency Chennai inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hyatt Regency Chennai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Biedt Hyatt Regency Chennai een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1995 per voertuig.

Waar staat Hyatt Regency Chennai?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Chennai ligt vlak bij de luchthaven, en op 3 km afstand van U.S. Consulate General Chennai en Apollo Hospital. Ook Sankara Nethralaya-ziekenhuis en Old Mahabalipuram Road liggen op 5 km afstand. AG-DMS Station ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Teynampet Station is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hyatt Regency Chennai

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 277 van 528 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 140 van 528 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 528 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 528 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 528 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderfull stay. Very help full staff. Special thanks to mr Sundeep.
7 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Anneke

prettig hotel

prettig hotel met fijne en goede voorzieningen. Grote kamer, heerlijke douche, ontbijt wereldwijd en wifi ok.
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Paul, Tongeren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zeer goed hotel, prachtig personeel.

We bestelden een pick up van de luchthaven, bij aankomst was die er niet. Dat was een smet op ons verblijf, maar het personeel maakte dat ruimschoots goed.

10/10 – Uitstekend

SANGMOOK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good enough
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Abbas

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The decorate and art work , beautiful - staff is very nice and helpful
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

pooranakumar

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Santosh Goolab

17 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Santosh Goolab

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay at Hyatt Regency for 20days we were there. From the managers and their staffs we were welcomed very warmly. Breakfast at the restaurants was well organised under Mr Anand and his team, the valleting teams Mr Rajnikhant and collegues were great and very helpful during our stay. Keep it up guys. Great team
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Rama

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location and ambience inside. Great food
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Denise

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel in Chennai

Always an amazing hotel to stay in. The place is just awesome inside and the staff are all wonderful. The food and service is always of a very high standard.
14 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Navin Nathaniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Hyatt Management, We would like to share our feedback from our recent 8-day stay at Hyatt Regency Chennai. The level of service exceeded our expectations, and the staff truly embodied the 5-star quality of your brand. From the beginning, we were impressed by the warmth and efficiency of the porters and bellmen who greeted us. Their speed in assisting with our luggage before check-in set a positive tone for our stay. The security screeners at the front gate were diligent while maintaining a welcoming smile, ensuring we felt safe from the moment we arrived. We’d like to particularly acknowledge a few exceptional staff members: Rajini, Vijay, and Daniel: Assisted with luggage during arrival and departure, making the process smooth. Mukesh at the front desk: His prompt assistance at 3:30 AM to confirm our flight departure time alleviated our anxiety. At the restaurant: Anand: Always ensured we felt at home, attentively meeting our needs. Soni: Her joyful and attentive service was delightful. Mukund, Biblak, Chittu, and another gentleman: Their excellent service and friendly demeanor enhanced our dining experience. On housekeeping: Akilah: Consistently maintained high standards and fast service. We were also pleased with the seamless airport transfer. A special thank you to the team for the thoughtful dessert on our last morning, which made our departure even more memorable. Thank you for your hospitality. We look forward to returning. Sincerely, Nav and Jackie
7 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

RAFAEL

10 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Thulasya

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Karan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is near the US Consulate in Chennai and other nearby attractions. The hotel was spotless and the breakfast buffet was excellent.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

MOTORS KOREA

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

MOTORS KOREA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ashok, Manteca

Positief: Netheid, personeel en service
No Swimming pool
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Pramod

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During our stay we enjoyed the services provided by the hotel. All the staff were very humble,welcoming and polite. We also went to the spa and we enjoyed the services over there. Rini and Levis from spa gave us an excellent treatment of massage therapy. We would highly recommend this hotel and spa for our family and friends. Thank you.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Aaron

5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mahesh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Booked for pool - Not made aware of pool closure!

I booked this hotel solely because of the photos of the relaxing pool area and so much needed r&r at the end of two weeks in India. I was never made aware at time of booking - false advertising on Hotels.com as well by not stating the pool is closed and there is massive construction going on. Upon check-in, also no mention of pool closure. Front desk clerk only addressed my husband, not me, even though my name was on the booking. She even came back saying to him, “I can’t find your booking sir” even though I handed passports with mine on top and open saying “the reservation's in my name”. She just if ignored me. I had to redirect her again; obviously she found the booking. She then offered my husband a paid upgrade without even making eye contact with me. The whole encounter was sexist and frustrating. Because I booked and paid externally, she refused to take a credit card for incidentals and said we must pay directly after any food/service and emptied our mini bar. We are now hit with multiple charges for foreign transactions vs paying one bill at the end. We were looking for the pool our next day and went into the spa to ask. The lady was confused and informed us of the closure/construction. We were obviously disappointed as were weren’t aware. We booked massages instead. They were ok but my lady answered a phone call half way through and left (unprofessional). Lastly, room needs maintenance. Bathtub shows layers peeling off, too poor to use. Do not recommend
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kirankumar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

YUSUKE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なし
1 nacht verbleven in februari 2025