Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cambridge House Hotel





Cambridge House Hotel bevindt zich dicht bij Botanische tuin van de universiteit en Fitzwilliam Museum en biedt een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Compact) laden

Tweepersoonskamer (Compact)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Werkplek voor laptop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

144 - 146 Tenison Road, Cambridge, England, CB1 2DP
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: GBP 20.00 per dag
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 35.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 35.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fenners Hotel Cambridge
Fenners Hotel
Fenners Cambridge
Fenners
Fenners Hotel
Cambridge House Hotel Hotel
Cambridge House Hotel Cambridge
Cambridge House Hotel Hotel Cambridge
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cambridge House Hotel
Beoordelingen
6,4
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 jul 2023
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Caroline
19 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not to be repeated, unfortunately!
Caroline
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Franciscus
22 mrt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Franciscus
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Elliot
5 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room 10 to avoid
Elliot
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
tvpweb
31 aug 2023
tvpweb
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
James
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Darren
31 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
small but modern, clean and tidy. Checkin issues.
Darren
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Dean
Zakenreiziger
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Dean
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
MATHEUS
10 jun 2023
MATHEUS
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Fabio
Zakenreiziger
31 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
farid
29 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
farid
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Richard
Zakenreiziger
7 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely modern guest house
Richard
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
14 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mei 2022
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not the greatest rooms
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Vladimira
14 feb 2022
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Vladimira
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Christine
24 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
India
15 dec 2021
India
2 nachten verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Terry
Zakenreiziger
11 dec 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Andrew
25 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Dan
23 nov 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Igor
Zakenreiziger
18 nov 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Igor
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Amita
11 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amita
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021