Een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Falkensteiner Club Funimation Borik

4 out of 5
Falkensteiner Club Funimation Borik
Majstora Radovana 7, Zadar

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 198 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 442 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Top vakantie gehad! Mooi, net hotel aan zee. Vooral het eten was top! Veel variatie. En vriendelijk personeel!
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Funimation Team op 8 nov 2021
Dear Rebecca, thank you for your high rating here at Hotels.com! We hope to welcome you back to our hotel as soon as possible and until then wish you all the best! Kind regards from Zadar, Your team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is netjes en kamers heel ruim. Parkeren is perfect. Eten heel afwisselend met veel groente en fruit. All inn ook prima. Zee is heel kalm. Voor de surfer niet geschikt. Strand is erg klein.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Your Falkensteiner Club Funimation Borik Team op 18 dec 2019
Dear Guest! Thank you for the good review and your praise. Indeed our beach is not intended for sufers. But we have many other offers and we hope you enjoyed them and remember them.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All inclusive prima. Mooie kamers (gerenoveerde). Mooie zwembaden. Prima locatie aan zee.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Your Falkensteiner Club Funimation Borik op 2 okt 2019
Dear Guest! Thank you very much for taking the time to write this response and share your experience with us. We hope you will visit us again in the future.

8/10 – Goed

Herco, Veenendaal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good family rooms!
Fijn hotel voor een weekje met het gezin. Kamer was wel een stuk lopen hebben hotel gedeeltes zaten in het verste gedeelte. Dichtbij de all-in hotel bar maar ver van het indoor zwembad.
Reactie van Ivan Polak op 26 okt 2016
Dear Herco, thank you for your very detailed and honest review for our Falkensteiner Club Funimation Borik**** here at Expedia! We are more than glad to read that you were completely blown away by our 2500 m² Acquapura SPA Center as well as the rich and varied All Inclusive full board offer that make up two of our most important departments of our service and offers. We would like to apologize to you for the inconveniences experienced during your stay at our hotel which can be traced back to an organized event by one of the conference groups that were staying with us at that time. We hope that this did not affect your stay in a negative way and would appreciate you staying with us for another time in the future. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards from Croatia, Ivan Polak & Team

10/10 – Uitstekend

Patrick, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangename mensen
zeer aangename mensen in een luxueus kader. Niets wat je vraagt is teveel gevraagd. Super animatiepersoneel
Reactie van Ivan Polak op 21 jul 2016
Dear Patrick, thank you very much for your review here at Expedia! We are very happy that you have enjoyed your stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** and that you were especially amazed by our animation program, the rooms as well as the rich and varied All Inclusive full board offer. We hope to welcome you back to our hotel very soon and in the meanwhile wish you all the best! With kind regards, Ivan Polak & Team

10/10 – Uitstekend

Greet, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
familie hotel met excellent eten en veel animatie
We hebben 5 nachten doorgebracht met 2 kinderen ( 10 en 14 jr oud) in all inclusief formule. Hotel is zeer proper, personeel is zeer klantvriendelijk. Alle buffetten (s morgens, s middags en s’avonds) zijn excellent. Voor het avond eten wordt je dikwijls getrakteerd op iets extra's zoals schuimwijn. De all inclusief formule (tot 22:OOh) bevat echter geen ijsjes gedurende de dag. Hiervoor moet je extra betalen alhoewel je wel ijsjes als dessert krijgt bij de lunch. Er is ook maar 1 mocktail voor de kinderen in de all in inbegrepeen samen met de opmerking over de ijsjes was dit voor hen een grote ontgoocheling. Ook voor de volwassenen was de all in wat ontgoochelend omdat cocktails met soda niet kon, soda zit niet in de all in. In een all in verwacht je een keuze van cocktails (samengesteld met locale dranken zodat je zelf niet inventief moet zijn om je eigen cocktails te laten maken. (bv lokale bitter likeur met sinaasappelsap wat overeenkomt met een campari orange, hetgeen lekker was. Het is een familie hotel, de meerderheid zijn families met kleinere kinderen. De animatie voor de kleine kindjes is uitmuntend. Daarnaast is er ook nog de animatie en de spelletjes voor iedereen ( aqua gym, fitness....). De huiswijn aan het buffet is niet goed, neet als het sinaasappelsap maar je hebt voldoende andere keuze zoals appelsap, spuit en plat water, cola.... We zouden het hotel opnieuw boeken omwille van de netheid, de klantvriendelijkheid, de excellente buffetten en de animatie
Reactie van Ivan Polak op 28 feb 2015
Dear Greetvan, thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words and motivating observations. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized again our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You are able to enoy Your vacation with your family and the service we provide. Together with my team, I hope to see You again in our hotel. I will be more than glad to welcome you! "WELCOME HOME" :) Ivan Polak General Manager

8/10 – Goed

pat, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd hotel
Veel keuze bij alle maaltijden. Lekker eten voor elk wat wils. Super vriendelijk personeel zowel in resto receptie als kamer personeel. Goed gelegen aan plezierhaven. Niks negatiefs te melden.
Reactie van Ivan Polak op 11 apr 2015
Dear Patvan, thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words and detailed observations. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized again our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You are able to enoy Your vacation and the service we provide. Hope to see You again in Club Funimation Borik, we will be more than glad to welcome you. "WELCOME HOME" :) Ivan Polak General Manager

10/10 – Uitstekend

Erik, Oss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel ook met wat minderweer
Het is een heerlijk hotel ook voor kinderen aan alles is gedacht kamers. worden heel goed schoon gemaakt en iedere dag schoon bedden goed. Ik vond de kamers wel wat aan de prijs maar de service was dan ook super .ga je met een taxi van uit het vliegveld zadar betaal dan niet meer dan 20 euro

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pros : excellent food : nice rooms Cons : all beverages poor quality : WiFi/internet high priced (eagerly, a policy of the last century) : service-desk in generally unkindly

8/10 – Goed

GILLES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel
Très bon hôtel avec petit déjeuner et dîner inclus. Un peu loin du centre ville mais en 45 minutes à pied on y arrive. Il manque dans les chambres une bouilloire pour faire du thé et du café. La salle de sport est superbe.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Laender

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nina Rajic op 21 dec 2023
Dear Leander,Many thanks from the whole team for your positive rating for the hotel here on Expedia!We believe that during your next stay, we will provide you with unforgettable and unique moments. In the meantime, we wish you all the best!Kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Balázs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mr. Balazs,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Bruno Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Bruno Pascal,a big thank you from all of us for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Ibolya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Ibolya,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com.Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Marijo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allem in allen sehr schöner Urlaub… aber am Pool sollte man für die kommende Saison was machen ….
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Marijo, Thank you for your rating and comment here on Expedia!We are glad to read that you have such good memories of your holiday with us.We will take your constructive criticism into account for further planning, and we apologize for the inconvenience during your stay with us.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to relax and enjoy the beach. Excellent food and service. Very good pools.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Adriana,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Dan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Dan,thank you for your rating and comment for our hotel here at Hotels.com!We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Thomas,Thanks a lot for choosing Falkensteiner Club Funimation as your temporary home in Croatia and for awarding us with the highest score here on Expedia!To the entire Team and myself it has been a pleasure meeting you, and witnessing your moments of peace, happiness and enjoyment.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Danijel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Danijel,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com!Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

TOMOKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nina Rajic op 25 sep 2023
Mr. TOMOKO,Many thanks from the whole team for your positive rating for our Falkensteiner Club Funimation Borik here on expedia.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Kind regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mr. Thomas,It makes us all very happy to find out that you awarded us with four stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Dominik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
*
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Dominik,thank you for your superb rating here at Expedia!We hope to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Best regards form all of us from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

4/10 – Matig

Esad

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was given different room to what we booked
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Esad,Thank you for your review here on Expedia!We are really sorry that you did not enjoy your stay and that you think that you were not given the room category that you have booked. I can assure you that this is not possible and I am truly sorry there has been a misunderstanding.We hope that despite your unsatisfactory impressions, you will give us another chance so that we can provide you with the stay you expect from a 4-star hotel. In the meantime, we wish you all the best!Best regards,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Justin-Luca

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Justin-Luca,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to realise that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Goran

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Personal war sehr nett und sehr hilfsbereit
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Goran,Thank you so much for your rating and your review!We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that you particularly praised our team.We therefore hope to be able to welcome and pamper you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Innen war der Club sauber und schön die Außenanlage, ist schon etwas in die Jahre gekommen.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Petra,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to read that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Lillian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mrs. Lilian,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Orbitz!We are always happy to have the opportunity to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik.We hope to see you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an amazing property.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mrs. Marie,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service with superfriendly staff. Food and drinks were great. Wonderful areas in and outside the hotel. There is something for everyone; familys with children, retired people, singles, couples a s o. We will definitely stay at this hotel again and I highly recommend it to everyone.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mrs. Eva ,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.Our entire Team is especially grateful for your kind words and compliments to our staff.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Sandra Arion

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mrs. Sandra,we thank you very much for your rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Food quality can be better
Food quality can be better
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Anonymous,We greatly and sincerely value any constructive and honest feedback we receive from our guests as it helps us to continuously improve our products and services. Thanks a lot for this!With sunny greetings from Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Boris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mr. Boris,It makes us all very happy to find out that you awarded us with 8 stars here on Hotels.com.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Peter

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nina Rajic op 8 nov 2023
Dear Mr. Peter,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen war Top Unterkunft super
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Allen Barjašić op 3 dec 2022
Dear Simon,thank you very much for your top rating here at ebookers!We hope to welcome you back home to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** as soon as possible in order to offer you another memorable and unique holiday experience. Until then we wish you all the best!With kind regards from Croatia,Allen BarjašićResident Manager

4/10 – Matig

Christian, Wegscheid

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Achtung! Dieses Hotel hat bestenfalls 2 Sterne verdient. Seit mindestens Juni herrscht dort aufgrund katastrophaler, hygienischer Zustände ein hochansteckender Magen-Darm-Virus, den sie nicht in Griff bekommen. Gläser unsauber, Pool und Strand ebenso. Cocktails undefinierbar aus irgendwelchen Sirups. Alles in allem absolut nicht zu empfehlen!!!!
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 14 okt 2022
Lieber Christian,Danke für Ihre Bewertung hier bei Expedia!Nach dem Lesen Ihres kurzen Erfahrungsberichts sind wir zum Entschluss gekommen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben. Schade, dass Sie nicht die Chance genutzt haben, sich an unser Team vor Ort zu wenden, um Ihren Aufenthalt angenehmer zu gestalten.Ihre Behauptung, im Hotel würden katastrophale hygienische Zustände herrschen, werden wir nicht weiter kommentieren, da diese nicht den Tatsachen entspricht. Wir hoffen, Sie finden so bald wie möglich ein Hotel, welches Ihren Ansprüchen gerecht wird. Wir wünschen Ihnen derweil alles Gute!Mit freundlichen Grüßen,Allen BarjašićResident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great family vacation
We stayed 4 nights in this hotel. Nice, green surroundings, 50 meters from sea and beach. The room was perfect for three and had a sea/pool view. Very friendly personnel at reception. The food selection was good and very fresh. If you plan to relax by the pool while your children play on the water slide, this is the place for you.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Allen Barjašić op 29 sep 2022
Dear Guest,thank you very much for reviewing our hotel here at Hotels.com!It has been a pleasure to read that your 4-night stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** exceeded your expectations when it comes to the spacious family rooms, the team as well as the rich and varied buffets.We thus would like to welcome you back home as soon as possible in order to offer you another memorable stay. Until then we wish you all the best!Yours sincerely,Allen Barjašić

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyárutó
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Allen Barjašić op 29 sep 2022
Dear Peter,a big thank you from all of us for your review here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile we wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen Barjašić

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Allen Barjašić op 29 sep 2022
Dear Guest,thank you for your top rating here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Kind regards,Allen Barjašić

10/10 – Uitstekend

KONSTANTIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 10 sep 2022
Dear KONSTANTIN,thank you for your top rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** in order to offer you another unique and memorable holiday experience by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met familie
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 31 aug 2022
Dear Peter,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back as soon as possible and until then wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 27 aug 2022
Dear Guest,thank you for your review here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home to our hotel and until then wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 – Uitstekend

Sander

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 19 aug 2022
Dear Sander,we thank you very much for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Yours sincerely,Allen BarjašićResident Manager

8/10 – Goed

Eva

6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Sander

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 19 aug 2022
Dear Sander,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home in the near future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 – Uitstekend

Ivana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Programm für Kinder 👍 Essensauswahl 👍
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Allen Barjašić op 19 aug 2022
Liebe Ivana,ein großes Dankeschön unsererseits für Ihre Top-Bewertung hier bei Expedia!Toll, dass Ihnen unser Animationsprogramm sowie die reichhaltige und vielfältige Essensauswahl so zugesagt und Ihren Aufenthalt bei uns zu einem einzigartigen Urlaubserlebnis gemacht haben.Wir hoffen daher, Sie ganz bald wieder mit einem "Welcome Home!" bei uns begrüßen sowie verwöhnen zu dürfen und verbleiben in der Zwischenzeit mit lieben Grüßen aus Kroatien.Herzlichst,Allen BarjašićResident Manager

8/10 – Goed

Pura, Valley Springs

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the hotel , clean but room was not clean everyday . The pool food was very sloppy not clean at all . They would put all the food on the table without protection everybody touching all the food I could not eat seeing that . They should be more clean pool area and drinks not heathy . Other than that it a nice place
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Allen Barjašić op 9 aug 2022
Dear Pura, thank you for your review here at Expedia! We are glad to read that you had an overall positive experience at our hotel. We will of course take your constructive suggestions for improvement into consideration for future planning. We therefore hope that you will give us another chance in the near future in order to prove to you that we take your feedback seriously and would like to offer you a unique and memorable stay that you expect from a hotel of this category. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

4/10 – Matig

Samir

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man får inte det man betalar för
Svårt att förstå att det är en 4 stjärnor hotell. Sängkläder ej byta på en hel vecka, bara handdukar bytes. Ingen städning runt poolområde. Dålig hygien t.ex. i baren (vi och många av gäster fick Covid under vistelse) man kunde se många av personalen som snyter sig. Inga hygienåtgärder Det finns tillgång till Spa dock bara för nudister. Går att låna cykel om man vill cykla till stan men bara till kl. 20:00. Hotell ligger relativt långt från stan. Stranden vid hotellet luktar avlopp. Finns en bättre strand 300 m bort från hotellet. Maten var okej dock vin smakar som utspädd vinäger, drinkar vid poolen är ingen lik den andra även om man beställer samma drink och personalen suckar och skrollar med ögonen när man beställer drinkar. Sammanfattningsvis hotell passar bäst familjer med små barn eller om man gillar att semestra med små skrikande barn, skulle inte rekommendera till par eller till familjer med äldre barn.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Allen Barjašić op 30 jul 2022
Dear Samir, thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com! We were surprised to read that you contracted COVID during your stay and failed to inform us about this. We do not know about any COVID cases in our hotel or the wider region, so we will refrain from commenting on your statement any further. Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Filip

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hygiene katastrophal, "Kinderbetreuungsraum" schmutzig, stickig, Gestank von Sanitäranlagen kommt hinein, keine Klima aktiviert, ca. 35 Grad im Raum, perfekte Brutstätte für Viren und Bakterien, viele erbrechende Kinder gesehen, absolut kein Wunder. Zimmertoilette noch mit Kotresten vom Vermieter übernommen, Terrasse komplett voll mit Vogelkot, Wände auch, mein Kind ist leider rein gelaufen. Das bei der höchsten Zimmerkategorie (2800€ Familienzimmer für eine Woche, nicht einmal die Hälfte wert). Glasscherben und Zigarettenstummel in der Wiese, insgesamt gefährlich und absolut ungeeignet für Kinder. Glassplitter im Smoothie. Reklamation beim Hotelmanager brachte einen kleinen Preisnachlass, viel zu wenig für die beanstandeten Sachen. Wir waren insgesamt 4 Familien, nie wieder.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Allen Barjašić op 30 jul 2022
Lieber Herr Nemcek, wir bedanken uns herzlich für Ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir glauben nicht, dass eine 1-Sterne-Bewertung unseren hohen Standard an Servicequalität, die Hotelausstattung oder das gastorientierte und fleißige Team vertreten kann. Ich finde es persönlich sehr schade, dass Sie sich dazu entschieden haben, uns eine solch schlechte Bewertung zu hinterlassen, zumal ich der Meinung bin, vor Ort alles Mögliche für Sie getan zu haben. Unser Motto "Welcome Home!" ist nicht nur ein einfacher Slogan, sondern stellt unsere besondere Herangehensweise zum Gast dar. Wir ignorieren die Bedürfnisse, Wünsche, Kommentare und Verbesserungsvorschläge unserer Gäste nicht, sondern kümmern uns aufrichtig um Ihr Wohlbefinden und scheuen keine Mühe, etwaige Mängel auszugleichen. Der "kleine" Preisnachlass von 25 % des Gesamtpreises ist ein weiterer Beweis, dass Ihre Kritikpunkte nicht auf taube Ohren gestoßen sind und auch der Großteil Ihrer genannten Punkte schnellstmöglich beseitigt wurde. Wir hoffen daher, dass Sie so bald wie möglich ein Hotel finden, welches Ihren Erwartungen entspricht. Wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Highly recommended Hotel, very clean, staff were all friendly and a good range of food. Never any issues getting sunbeds by the pool.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Allen Barjašić op 30 jul 2022
Dear Stuart, a big thank you from the whole team for your review here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that the general cleanliness, the friendliness of the team as well as the rich and varied buffets in our Restaurant Maestral exceeded your expectations. We thus hope to welcome you back home to our family paradise in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards from sunny Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Jason

6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Allen Barjašić op 30 jul 2022
Dear Jason, thank you for your top rating here at Hotels.com! We cannot wait to offer you another unique and memorable stay by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best! Kind regards from Dalmatia, Allen Barjašić Resident Manager