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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 745 avis sur 1004." "
10 – Excellent
745
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 186 avis sur 1004." "
8 – Bien
186
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6 – Satisfaisant
44
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4 – Médiocre
16
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 1004." "
2 – Horrible
13
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
michel
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
À recommander
michel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Judith Kunz - Director of Rooms le 26 avr. 2024
Dear Michel,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 5 out of 5, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,
10/10 Excellent
Louise, Saint Pie
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Judith Kunz - Director of Rooms le 21 janv. 2024
Dear LouiseThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 5 out of 5, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,
8/10 Bien
Regine
24 juin 2023
Regine
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Judith Kunz - Rooms Division Manager le 16 juil. 2023
Dear Regine,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. Thank you for your score with 4 out of 5. Thank you!We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,
10/10 Excellent
Borhan
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
calme, luxe et volupté. personnel aux petits soins. Je loge souvent dans cet hôtel quand je suis à Vienne, et c'est toujours un très agréable séjour.
Borhan
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Judith Kunz - Rooms Division Manager le 9 juil. 2023
Cher BorhanMerci de nous avoir fait confiance et d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis très heureux de lire que vous avez pu profiter pleinement de votre séjour parmi nous et que nous avons pu répondre à vos attentes. C'est avec plaisir que je transmets vos commentaires positifs à tous nos services. Nous nous réjouissons d'ores et déjà de vous accueillir à nouveau au Grand Hotel Wien. Je vous remercie de votre attention. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées,
10/10 Excellent
ROMAN-ENESCU
Voyage en famille
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ROMAN-ENESCU
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Judith Kunz - Rooms Division Manager le 22 mai 2023
Dear Roman-Enescu,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,
8/10 Bien
Sebastien
Voyage en couple
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Front office manager Mr Ruiz prétend qu’il n’existe pas de programme VIP expedia avec hôtel. J’ai pu avoir un surclassement que le front office manager me donne visiblement de bon coeur mais aucun cas car je suis VIP. Alors qu’au téléphone, le jour d’avant mon arrivée on me confirmait le VIP Expedia. Je n’ai pas pu profité de tous mes avantages.
Sebastien
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Judith Kunz - Rooms Division Manager le 22 mai 2023
Cher Sebastien,Merci de nous avoir fait confiance et d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis très heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que, malgré les circonstances, vous avez parlé de notre personnel de manière positive.Je voudrais m'excuser pour le fait que notre responsable de la réception n'a pas immédiatement reconnu que vous étiez un client avec un statut Vip via Expedia et que vous auriez dû recevoir un surclassement directement en fonction de la disponibilité.Nous serons heureux de revoir la procédure ensemble afin de fournir un service de qualité que nos clients méritent. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Grand Hotel Wien. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
10/10 Excellent
Monique
Voyage en groupe
13 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monique
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
ERIC
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hâte de renouveler notre séjour
Tout a été parfait de l’accueil au départ. Un petit déjeuner fantastique.
ERIC
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Borhane
11 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très attentionné. La qualité des restaurants et des plats servis. L'excellent petit-déjeuner. Une note particulière pour le bar très agréable avec son personnel hautement qualifié. Un seul regret pour le fumeur de cigares que je suis la fermeture du KavalierBar .
Borhane
Séjour de 4 nuits en mars 2022
6/10 Satisfaisant
Hugo
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
PATRICK
Voyage en famille
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PATRICK
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Jean-Marc
Voyage en groupe
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Marc
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
marjory
Voyage en groupe
3 nov. 2021
Un grand hôtel où les bijoux disparaissent
Un hôtel où on vole des bijoux.
Ma bague qui etait dans un verre sur le bureau a disparu!
Evidemment, le personnel de l’hôtel m’a dit n’avoir rien trouvé. Il a fallu que je leur téléphone huit fois pour avoir une reponse. Ils ont pris les choses avec désinvolture alors que leur établissement est en cause puisqu’il n’est pas sûr. A eviter
marjory
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Sebastian Gritzner le 5 nov. 2021
Dear Marjory,
Thank you very much for your feedback and your recent stay at the Grand Hotel Wien.
We are very surprised to read, that you say that the “Jewelry was stolen” by the hotel, but the fact and according to our telephone calls, you forgot the ring by yourself in the room at the day of your departure – we cannot find any connection to a “theft” as the ring was sent to you by mail-service and confirmed that it has been found. We are truly sorry and regret that you had to call several times to get an update regarding the internal process to find your ring. Please kindly note that valuable lost and found pieces are stored in a safe where only our Duty Manager has access, to ensure that lost and found pieces are handled with the utmost care and accuracy.
We apologize that you had the feeling that we did not handle your case carefully and professional, please kindly keep in mind that there are also some several internal procedures and restrictions about a lost and found handling which has nothing to do with “stealing or theft”.
Again, thank you very much for your stay at the Grand Hotel Wien and we hope you had a nice time in Vienna.
We are happy that the case is solved, that the jewelry was found and immediately send to your given home address.
Sincerely,
Sebastian Gritzner
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L accueil, la qualité du petit déjeuner, de la chambre. La propreté. Merci!
Le moins, les coussins sont un peu mou :-)
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grand Hotel Wien le 26 févr. 2020
Dear Traveler,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Horst Mayer
General Manager
10/10 Excellent
CHRISTIAN
Voyage en famille
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHRISTIAN
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Grand Hotel Wien le 26 févr. 2020
Dear Christian,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
It would be our utmost pleasure to welcome you soon again at the "Grand Hotel Wien" if your travels should bring you back to Vienna again.
Sincerely,
Horst Mayer
General Manager
Grand Hotel Wien
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de T.Koppitsch le 19 déc. 2019
Dear guest,
We appreciate your review regarding your stay at Grand Hotel Wien. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de T.Koppitsch le 9 déc. 2019
Dear Guest,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relations Manager
Grand Hotel Wien
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
le petit dejeuner la chambre le lieu geographique c est deja pas si mal
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de T.Koppitsch le 22 sept. 2019
Dear Guest,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relations Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le cadre est splendide. L'accueil très agréable. Les plus, une salle de bain avec une douche "royale" et un petit déjeuner pantagruélique !
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La literie est moyenne pour un établissement de ce type
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
QUYEN
Voyage en couple
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est magnifiquement décoré. Il est très bien situé. Le personnel est discret mais très serviable. Tout est très bien !
QUYEN
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
fabuleux hotel
magnifique petit déjeuner mais trop cher tout de même
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement de très bonne qualité avec un personnel très pro
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de T.Koppitsch le 19 mai 2019
Dear Guest,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
ELG, Lyon, FR
Voyage en couple
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel endroit. Architecture viennoise, excellent enmplacement
ELG
Séjour de 3 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Nicola
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le service et les chambres sont bons. Odeur de tabac sans le foyer.
Nicola
Séjour de 3 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel super bien placé, dommage que la location des films en français ne fonctionne pas
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de T.Koppitsch le 19 févr. 2019
Dear Guest,
We much appreciate your review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel, grande proprete, accueil personnalise et sympathique de tout le personnel, excellent pdj, grand choix, brasserie tres,agreabke avec un personnel aux oetits,soins et restaueant japonais extraordinaire
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de T.Koppitsch le 19 mars 2019
Dear Guest,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
8/10 Bien
JEAN
3 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Très bien situé, chambre agréable mais propreté des chambre pas digne du standing
JEAN
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de T.Koppitsch le 8 janv. 2019
Dear "JEAN,
We much appreciate your review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel tres bien situé et le centre est tout prêt à parcourir à pied .. parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de T.Koppitsch le 7 janv. 2019
Dear "Guest",
We much appreciate your rating regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I am happy to read that you could relish our central location in the heart of Vienna.
As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
4/10 Médiocre
Bernard
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
probleme lors du départ j,ai eu à m'acquitter des petits déjeuners alors que j,avais souscrit à une offre inclusive!!! Problème de coordination avec vos services???
Dossier adressé à votre service client
Bernard
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de T.Koppitsch le 10 janv. 2019
Dear "Bernard",
Thank you for taking the time to tell us about your stay at our "Grand Hotel Wien". I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
I would kindly explain to you that you have booked an advanced purchase rate without breakfast via expedia. So the breakfast was not included in this rate.
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Superbe, classique, propre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de T.Koppitsch le 5 janv. 2019
Dear Guest,
We appreciate your comments regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
8/10 Bien
Anna
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de T.Koppitsch le 10 déc. 2018
Dear "Anna"
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel, perfect location !
Very nice hotel, quiet and nicely decorated rooms. Perfect location if you want to visit Vienna.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de T.Koppitsch le 22 août 2018
Dear Guest,
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
8/10 Bien
sebastien, paris
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bel hôtel viennois
Très bien situé sur le Ring près de l opéra, des musées et des rues piétonnes , un très bel hôtel ambiance palace à la déco très viennoise. Grandes chambres belles salles de bains et au 6 eme étage de larges terrasses. Le spa est élégant doté d une salle de sport bien équipée .
sebastien
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de T.Koppitsch le 22 août 2018
Dear "sebatien",
We much appreciate your great review regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your rating with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
emanuela, genova
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegante nel cuore di Vienna
Splendido albergo storico, nel cuore della città . Personale gentilissimo, è stato un soggiorno molto piacevole
emanuela
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de T.Koppitsch le 4 avr. 2018
Dear "emanuela",
We much appreciate your great feedback regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien". It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your review with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of "The Leading Hotels of the World", the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.
Thank you again for sharing your experience, and we are really looking forward to welcoming you back to our hotel in the nearest future.
Sincerely,
Thomas Koppitsch
Guest Relation Manager
Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j'ai beaucoup apprécié la gentillesse du personnel ainsi que l'attention sympathique de m'offrir le champagne dans la chambre pour mon anniversaire . La situation géographique est excellente
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel très bien situé
Accueil très souriant. Personnel très aimable. Chambre spacieuse donnant sur le ring. Propreté impeccable. Nous avons pris le petit déjeuner le dernier jour, le buffet était frais et varié.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de grand standing
Très bel hôtel avec beaucoup de charme.
Chambre très propre et bien insonorisée, très bien équipé avec salle de bain en marbre avec 2 vasques, baignoire, WC indépendant et bidet.
Excellent petit déjeuner avec un choix remarquable et rare sucré/salé.
Trois restaurants proposés, brasserie viennoise, japonais et gastronomique français. Super!!
Très bons services et grande amabilité du personnel.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hotel très bien situé, à 2 pas de tout. Salle de bain extraordinaire. Literie inconfortable et de qualité inferieure.
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Carine, Bruxelles
2 janv. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très cher pour les prestations offertes.
3 nuits au Grand Hôtel de Vienne avec une climatisation capricieuse et très bruyante. On réglait sur 22° mais la température demandée n'était soir jamais atteinte (le soir il faisait franchement frisquet) soir largement dépassée (le matin on se réveillait dans un sauna).
Autre point négatif : le petit déjeuner buffet, certes varié mais pas complet (pas de porridge...) et surtout à un prix digne d'une escroquerie : quand vous mangez 2 oeufs au plat et quelques toasts, ça fait cher la calorie...
Carine
10/10 Excellent
Matthias
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist mit einens der besten Hotels in Wien.
Es ist sehr zu empfehlen wenn man etwas Luxus sucht.
Matthias
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Corina
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good hotel with an excellent location
Corina
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Abdalla
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phenomenal property with phenomenal services. Rooms are spacious and equipped with superior amenities. Very highly recommended!
Abdalla
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
marc, boston
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is magnificent. Beautifully maintained and the room was large and beautiful. The staff are all spectacular, friendly, efficient. All our needs were met almost immediately.
Location is also perfect -KartneRing is in the middle of everything and a great upscale and safe area. I highly recommend and will be back.
marc
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Pablo Favela
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfecta ubicación, hotel MUY LINDO, y las habitaciones.....espectaculares!!!
Pablo Favela
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de T.Koppitsch le 14 mai 2024
Dear "Pablo Favela",thank you very much for your positive feedback regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien".I am please read that you found our hotel to be spectacular and you enjoyed our central location in the heart of Vienna.Thank you again for sharing your experience and we are really looking forward to welcome you back to our hotel in the nearest future.Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Sarnya
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was phenomenal. They really go the extra mile for their guests. The hotel is absolutely gorgeous, clean, quiet and safe. Shopping, dining and transportation are at your fingertips. I will stay again when visiting Vienna.
Sarnya
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de T.Koppitsch le 14 mai 2024
Dear "Sarnya",thank you very much for your throughout positive feedback regarding your stay with us at our "Grand Hotel Wien".I also want to say thank you for your kind comments about our staff members and will let them know about it. I am pleased to read that we were able to fulfill or better exceed your expectations during your stay.I am really looking forward to welcome you back on your next to trip to Vienna.Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien
8/10 Bien
Shiro
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
very good location. Good breakfast. The room is not very wide.
Shiro
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de T.Koppitsch le 14 mai 2024
Dear "Shiro",thank you very much for taking the time to share your experience about your recent stay with us.I am happy to read that you could take advantage of our central location in the heart of Vienna and next to most of the sightseeing spots of the inner city. Your positive comments about our various breakfast buffet are much appreciated and I will forward these to the staff team of our "Grand Brasserie".I am sorry to read that you were not satisfied with range of your room or that it didnt met your expectations. Therefore I would kindly let you know for your the next time that we have different room types to choose, such as room size, view of other items to choose. It would be nice if you would still give us another chance and let us welcome you back to Vienna. Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a fabulous traditional hotel with excellent dining choices. It was a little cool during our visit so we got hot chocolate from the lobby café. Very unusual and fun.
Learned How to use a bidet! We had no car so the hotel was perfectly located.
Patricia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Robert, Clarks Hill
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement