Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Des Lys





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
20 aug - 21 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16 Rue Richaud, Versailles, 78000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.53 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 16.00 voor volwassenen en EUR 8.00 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 12 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LYS Versailles
LYS Versailles
Hotel Des Lys Hotel
Hotel Des Lys Versailles
Hotel Des Lys Hotel Versailles
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Des Lys
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
A.j.j
23 mei 2024
A.j.j
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Barbara
1 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super, doen!
Barbara
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
mark
Reisde met partner
23 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mark
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Tamara, Gent
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamara
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Anonymous, Belgium
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anonymous
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Hendrik
Reisde met familie
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hendrik
5 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Salome, Amsterdam
Reisde met familie
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salome
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Eddy
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eddy
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Hans
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Hans
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Adri, Ermelo
Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adri
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Patrick
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Matthew
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Laura
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ritsuko, Ota-ku
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ritsuko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Andrew
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katheryne
17 jul 2025
Katheryne
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Aldo
16 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aldo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Leah
11 jul 2025
Leah
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
7 jul 2025
Victoria
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aimee
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aimee
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
thomas
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
thomas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cara
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cara
5 nachten verbleven in mei 2025