Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Belstay Venezia Mestre





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Violino D’Oro Venezia
Venetië centrum
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 36 beoordelingen
De prijs is € 700
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rotonda Romea, 1/2, Mestre, Veneto, 30175
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 4.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 2.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13 voor volwassenen en EUR 13 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Holiday Inn Hotel Venice-Mestre Marghera
Holiday Inn Venice-Mestre Marghera
Venice-Mestre Marghera Holiday Inn
Holiday Inn Venice-Mestre Marghera Hotel
Holiday Inn Marghera Hotel
Holiday Inn Marghera
Belstay Venezia Mestre Hotel
Belstay Venezia Mestre Mestre
Holiday Inn Venice Mestre Marghera
Belstay Venezia Mestre Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Belstay Venezia Mestre
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Redelijk hotel
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
AE
Zakenreiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
AE
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Thierry
Reisde met familie
31 dec 2019
Peut faire mieux
Thierry
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Itzik
25 dec 2019
Itzik
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Alberico
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alberico
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
catalin mihai
Zakenreiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
consigliato
catalin mihai
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Winnie Dan Jumbo
1 nov 2019
Winnie Dan Jumbo
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kefin
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kefin
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Erich
18 okt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erich
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Clarisa
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clarisa
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Mirian, New York, NY
Reisde met familie
29 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mirian
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
KRISHNA
Reisde met familie
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice 4 star hotel with Excellent Service by staff
KRISHNA
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Vadim
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vadim
2 nachten verbleven in augustus 2019