The Sankara Resort by Pramana

4.0-sterrenaccommodatie
Resort aan een warmwaterbron bij het congrescentrum in Ubud met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Sankara Resort by Pramana

Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Video van maker
Businesscentrum
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Receptie 24/7

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Villa, 1 slaapkamer, privézwembad

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 250 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familie villa, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 251.2 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Villa, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad (Pool Villa)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 150 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe villa, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin

9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een zetelbed
  • 140 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Banjar Kumbuh, Desa Mas, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Apenbos van Ubud - 5 min. rijden - 3.3 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Paleis van Ubud - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Saraswati-tempel - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Campuhan Ridge Walk - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 71 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ubud Cinnamon - ‬13 min. wandelen
  • ‪Mamu Cafe Ubud - ‬2 min. rijden
  • ‪Warung Mak Beng - ‬3 min. rijden
  • ‪Warung Pak Sedan - ‬2 min. rijden
  • ‪Warung Makan Bahagia - ‬19 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Sankara Resort by Pramana

Resort met een chique stijl niet ver van Apenbos van Ubud
The Sankara Resort by Pramana bevindt zich dicht bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud en biedt een poolbar, een terras en een kunstgalerij ter plaatse. Avontuurlijke reizigers kunnen fietsen bij dit resort. Trakteer jezelf op een manicure/pedicure, een lichaamsbehandeling of een gezichtsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant The Kumbuh Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een happy hour. Gratis wifi in de kamer, een koffiebar/café en een tuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), gratis lokale shuttleservice en fietsverhuur
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Sankara Resort by Pramana bieden leuke voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, balkons en aparte zitruimtes

Talen

Engels, Indonesisch, Koreaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 2 kilometer afstand
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: USD 11 tot 12 voor volwassenen en USD 5 tot 7 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • The Kumbuh Restaurant

Dingen om te doen

  • Avondentertainment
  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Fietsenverhuur
  • Kunstgalerij
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Warmwaterbronnen/minerale bronnen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Geen lift
  • Handdouche
  • Handgreep in de badkuip
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • Tegelvloer in de kamer
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking

Meer

  • 16 gebouwen
  • 2 etages
  • Gebouwd in 2013
  • Klamboes
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Diepvriezer
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 80
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De inchecklocatie verschilt van die van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Restaurant].
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 50.0 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer USD 11–12 voor volwassenen en USD 5–7 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 45 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 80 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: USD 50.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 18.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 18 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sankara Resort
Sankara Ubud
Sankara Ubud Resort
Sankara Resort Ubud, Bali
The Sankara By Pramana Ubud
The Sankara Resort by Pramana Ubud
The Sankara Resort by Pramana Resort
The Sankara Resort by Pramana Resort Ubud
The Sankara Resort by Pramana CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Beschikt The Sankara Resort by Pramana over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 18.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij The Sankara Resort by Pramana?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Sankara Resort by Pramana voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Sankara Resort by Pramana inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij The Sankara Resort by Pramana uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van USD 80 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Sankara Resort by Pramana een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 45 per voertuig.

Waar staat The Sankara Resort by Pramana?

Dit wellness resort ligt vlak bij de luchthaven, op 5 km afstand van Apenbos van Ubud, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Ook Saraswati-tempel en Puri Lukisan-museum liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over The Sankara Resort by Pramana

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 264 van 362 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 75 van 362 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 362 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 362 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 362 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Celine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Denise, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beste hotel die we hadden in bali

Geweldig hotel, vriendelijk en oplettend personeel. Super ontbijt(a la carte). Heerlijk zwembad. We zouden hier zeker weer terug gaan!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, erg aardig personeel. Ontbijt zeer uitgebreid. Algemene indruk heel goed!

10/10 – Uitstekend

Eddy, Borsbeek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gewoon Super

Super hotel,op een rustige locatie.Vervoer van en naar het centrum is op geregelde tijdstippen met een shuttle.Ontbijt is voldoende en van prima kwaliteit.Gewoon top.

10/10 – Uitstekend

Hinako

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方が温かくとても人当たりが良いので、快適に過ごすことができました。ウブドはングラライ空港から2時間近くかかりますが、土地柄静かで、鳥や虫の声がよく聞こえるほど落ち着いているのと、ウブド中心地までは3kmほどで行けるので、ウブドが気になる人にはおすすめです。 ホテルのアクティビティにあるmorning walkとmorning yogaはとても良かったです。 また変換プラグは部屋にある1つしかなかったので、持って行くことをおすすめします。
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Racquel

What truly stood out was the service. Every staff member I encountered—from the front desk to the restaurant—was courteous and eager to help. They even went out of their way to accommodate a last-minute request I had with no hassle. This was one of the most comfortable and enjoyable hotel stays I’ve had. I highly recommend [Hotel Name] to anyone looking for quality, comfort, and exceptional service
8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very relaxing and wonderful staff, good location
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing resort and villas. Just the most beautiful property. Tranquil respite from the bustle of ubud, but still close to the monkey forest and good restaurants. Villas exceptional lovely spacious and a great pool. Would stay again.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Arslan

4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

nicholas

Reisde met een groep
Construction noise is constant and I would not have booked had I known this. You can’t at pool and enjoy without hearing major construction happening on both sides. Resort itself is fine. Room was large, bed was fine. Staff was very kind and very attentive . Breakfast was very good. Lunch choices were just ok. You are about 15 min from city center on a Grab bike. My main problem is that if you are expecting a serene setting for your Bali trip this is not it for a while.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Zubia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here with my sister and absolutely loved it. We had our own deluxe pool villa and the pool was beautifully maintained. The entire place felt like a peaceful escape, and the complimentary foot massage was honestly so good, I never wanted it to end. The food was healthy, fresh, and so flavorful, especially the floating breakfast, which felt straight out of a dream. The views? Unreal. Jungle paradise vibes all around. There’s a bit of a walk from the villa to the lobby, but we treated it as our mini cardio session. Also, the fruit here was next-level fresh which made me realize how fake some food feels back in the U.S. 😂 Lots of mosquitos tho so pack repellent!
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Louis, Port Saint Lucie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to stay. My husband and I recently stood here for our honeymoon and it was perfect. The staff was very attentive and so nice. The rooms are very clean and the scenery it even more beautiful. We live our entire stay. We would definitely stay here again.
6 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Atsushi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆様はいつも笑顔で英語が話せない私たちにも丁寧に対応してくれました。 部屋は
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Sasha

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was super friendly. Grounds were maintained well, and food was decent. I didnt care for the surrounding area...its like you turned off the inner city and into a hotel. Seemed odd that such a nice spot would be in the middle of such confusion. But it was a nice hotel all the same.
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gerrad De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a wonderful stay at the Sankara resort. It was a great experience provided from the staff from check-in through my check-out. Every staff at all the facilities were great as well. Everyone is always cheerful and never missed a smile or a hello. It was very well maimtained property and the staff made you feel welcomed everytime I came back from my day out. I would stay there again and recommend it for anyone staying in Ubud.
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have to waited for my room for about 15 min even though I got there after the check in time. They didn’t have the welcoming drink ready either. Then the room I was assigned has not hydro and I waited for another 15 minutes until I was assigned another room. Not a good experience after a long day between flight and traffic.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good stay with fantastic staff. Very friendly and always there to help you in any kind. Currently there is construction ongoing next to the hotel which is noisy during the day. Restaurant offers great dining experience with live music.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Malene W.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine location a bit outside town. Very helpful and smiling staff. Nice breakfast. Construction work at a neighbor site was a bit disturbing and it would have been nice to have been informed that there was no yoga classes available after all. But all in all we were happy with staying here.
4 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Himanshu

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pathetic service
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Bryce

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nataliya

3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Louise

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The property is very beautiful. We just found the room was quite noisy as we were very close to the tennis courts. Also the food in the restaurant was quite bland would prefer to go outside the resort for dinner next time. Staff are very friendly
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider mussten wir ein paar Tage früher abreisen auf Grund von Terminen in Canggu, es ist uns aber super schwer gefallen. Das Resort war wirklich toll und die Mitarbeiter unfassbar freundlich. Definitiv das beste Resort auf unser Reise.
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We left yesterday and I miss the place already :( The staff (front reception, kitchen, housekeeping, garden maintenance, pool guy) so very warm and friendly! The place is tranquil and relaxing with everything you need there, a quaint little coffee shop and humble laundromat are just across the street. The breakfast is 5 a la carte choices of American, continental, Indonesian, Indian and healthy hippy. My husband and I will definitely be back! Thank you so much Sankara staff for making our wedding anniversary so special We stayed in the villa with private pool, which was maintained and cleaned to perfection everyday, the fruit basket was replenished daily too.
5 nachten verbleven in maart 2025