HOSHINOYA Bali
Luxe hotel met 3 buitenzwembaden en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOSHINOYA Bali





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 539
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Panorama villa, toegang tot zwembad, hoek laden

Panorama villa, toegang tot zwembad, hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Villa, toegang tot zwembad, aan tuin laden

Villa, toegang tot zwembad, aan tuin
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Villa, toegang tot zwembad laden

Villa, toegang tot zwembad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Br. Pengembungan, Desa Pejeng Kangin, Kecamatan Tampaksiring, Ubud, Bali, 80552
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 911 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 423500.00 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 800000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshinoya Bali Hotel Gianyar
Hoshinoya Bali Gianyar
HOSHINOYA Bali Ubud
HOSHINOYA Bali Hotel
HOSHINOYA Bali Hotel Ubud
HOSHINOYA Bali CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOSHINOYA Bali
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Norio
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norio
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Justine
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Giyoung
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giyoung
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YONGBYUM
28 jan 2025
YONGBYUM
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SHIMIZU
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIMIZU
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shu-Huei
Reisde met een groep
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu-Huei
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Naoko, San Mateo
4 jan 2025
Naoko
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katakura
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katakura
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jakob
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jakob
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rachael
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idyllic
Rachael
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
LIANG HSIEN
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LIANG HSIEN
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Lars
Reisde met partner
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
noriatsu
Reisde met familie
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriatsu
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Motonobu
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motonobu
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
GUILLAUME
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUILLAUME
5 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Gianluca
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gianluca
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met familie
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tim
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tim
9 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MING CHIH
Reisde met familie
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING CHIH
2 nachten verbleven in juli 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Motels Mechelen
- Lodges Gambia
- Boccioleto Resort&Spa
- Alpine Hotel by SnowWorld
- Los Cardones Boutique Village
- Hotels nabij Paira Daiza-dierentuin
- VanderValkHotels-hotels in Bilzen
- Parkhotel Quellenhof Aachen
- Ghent Marriott Hotel
- All-inslusivehotels in Oman
- Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay
- Hotels in Voeren
- Wapa di Ume Sidemen
- Sawah Indah Villa
- Pestana Bahia Praia Nature & Beach Resort
- Taman Sari Bali Resort & Spa
- Alcazaba Blue Lagoon Estepona
- Alle accommodatietypes
- La Cabane Bali
- Hampton by Hilton Utrecht Central Station
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten
Vakantiehuizen