Shinjuku East Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Shinjuku East Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 – 
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen 
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Een bad/douchecombinatie 
Waterkoker 
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.543 beoordelingen
De prijs is € 134
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-16 Kabuki-cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
Shinjuku East Hotel
Gelijkaardige accommodaties

E Hotel Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 1.008 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinjuku East Hotel Hotel
Shinjuku East Hotel Tokyo
Shinjuku East Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Shinjuku East Hotel
7,8
Goed
7,6
Netheid
7,0
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MANA
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANA
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Furkan
27 jul 2025
Furkan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
anthony
11 jul 2025
anthony
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Thomas
7 jul 2025
Thomas
12 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Gregory
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Gregory
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kotoha
18 jun 2025
kotoha
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HITOSHI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Joseph
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wendy
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Fernando Jose
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando Jose
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Gioia
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Personeel en service
Gioia
6 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Abhinav
Reisde met partner
15 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abhinav
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
christophe
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
christophe
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Wai Kit
22 apr 2025
Wai Kit
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
テルマサ
Zakenreiziger
22 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
テルマサ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JAY-R
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAY-R
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Renata
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renata
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
10 apr 2025
Positief: Personeel en service
John
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
HUONG, FAIR OAKS
29 mrt 2025
HUONG
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
gayathri
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gayathri
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JAY-R
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAY-R
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Grace and Cosmo
Reisde met een groep
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Grace and Cosmo
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Murrough L
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murrough L
1 nacht verbleven in maart 2025

















