remm plus Ginza
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor remm plus Ginza





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 107
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(100 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(54 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Alle foto's voor Corner Twin Room laden

Corner Twin Room
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Corner Twin Room) laden

Twin kamer, niet-roken (Corner Twin Room)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bidet
Double Or Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Ginza Tsukiji
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Sportschool
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 420 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-11 Ginza, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
remm plus Ginza
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Musse Ginza Meitetsu
Hotel Musse Ginza Meitetsu
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
remm plus Ginza Hotel
remm plus Ginza Tokyo
remm plus Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over remm plus Ginza
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Fat Keung
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fat Keung
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chin-Ming
28 okt 2024
Chin-Ming
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Chin-Ming
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin-Ming
6 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Chin-Ming
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin-Ming
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Linda
Reisde met familie
22 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
We hadden beter verwacht.
Linda
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ata
Reisde met partner
26 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ata
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Ata
Reisde met partner
26 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ata
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Jihui
21 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jihui
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met partner
18 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met partner, Reisde met familie
17 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
6 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
10 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
8 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Atika
Reisde met een groep
10 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Atika
8 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Rossetti
7 dec 2025
Negatief: Netheid
Rossetti
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
SOONHO
4 dec 2025
Positief: Netheid
SOONHO
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kwanyu
4 dec 2025
kwanyu
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
5 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Byronn Hartzel
28 nov 2025
Byronn Hartzel
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jaden
Reisde met familie
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaden
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
25 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Steven
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leanne
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hilary
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilary
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Milton
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6 nachten verbleven in november 2025

















