Kamata In Social

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tokio

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(37 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privÊbadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privÊbadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052

In de buurt

  • Kamata Hachiman-schrijn - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Ota City General Gymnasium - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Park van Nishikamata - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Ikegami Honmonji-tempel - 5 min. rijden - 2.4 km
  • Ryushi-museum - 5 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kamata - 6 min. wandelen
  • Kamata Ikegami Line Station - 8 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 25 min. rijden

Restaurants

  • â€Ēæ—ĨéĢ˜åą‹ - â€Ŧ3 min. wandelen
  • â€Ēæ¨Ēæĩœé“蒞ᔰåē— - â€Ŧ2 min. wandelen
  • â€Ēé¤ƒå­ãŽįŽ‹å°† - â€Ŧ2 min. wandelen
  • â€ĒéŗĨč˛´æ— č’˛į”°æąåŖåē— - â€Ŧ2 min. wandelen
  • â€Ē䏉ᔰčŖŊéē翉€ - â€Ŧ2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kamata In Social

Hotel vlak bij Baai van Tokio
Overweeg een verblijf bij Kamata In Social en geniet van een gratis ontbijtbuffet, gratis vervoer naar de luchthaven en een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis kranten, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een waterkoeler
  • Bagageopslagruimte, een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 60 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 05.00 uur en 10.00 uur
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 05.30 uur tot 10.00 uur
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • PrivÊbadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiÃĢren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kamata In Social?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Kamata In Social inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Kamata In Social uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Kamata In Social een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is tussen 05.00 uur en 10.00 uur vervoer naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Kamata In Social?

Dit hotel ligt in Ota, op 3,9 km van Baai van Tokio en op 4,1 km van Aquarium van Shinagawa. Ook Tokyotoren en Congrescentrum Tokyo Big Sight liggen op 15 km afstand. Kamata Ikegami Line Station ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Kamata is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Kamata In Social

8,6

Uitstekend

8,4

Netheid

8,4

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 168 van 375 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 150 van 375 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 375 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 375 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 375 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rudy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Small rooms and a little outdated, but they serve their purpose, and they are clean. Friendly staff. 10 min walk to Kamata train station, so location is ideal. Breakfast is included and although quite basic, everything to start your busy day is present. The small lounge, which also serves as the breakfast room, is open 24/7 with free hot and cold drinks available. There's limited seating so it might be crowded in the morning.
15 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel. Very friendly staff. Ideal location. Good breakfast and 24h drinks available (tea and sport drink amongst others)
12 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

フェãƒĒã‚ˇãƒ†ã‚Ŗ

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
丁寧ãĢ寞åŋœã—ãĻいただけぞした。 æœéŖŸã‚‚ã‚ã‚ŠãŒãŸã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚ ぞた、įŠē港ぞでぎ送čŋŽãŒå¤§å¤‰åŠŠã‹ã‚Šãžã—ãŸã€‚
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room and very nice staff.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Takayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid
荭備ãĢ古さを感じるが、そぎäģ–ぎéĸã§ã¯č‰¯ã„ã€‚įžŊį”°ãĢæ—Šãåˆ°į€ã™ã‚‹į‚ēãĢæŗŠãžã‚‹ã¨å‰˛ã‚Šåˆ‡ã‚‹æ„Ÿã˜
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

ARAI

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
įžŊį”°į™ēぎ朝旊いäžŋでå‡ēį™ēするため、įŠēæ¸¯ãžã§ãŽã‚ˇãƒŖãƒˆãƒĢバ゚ぎã‚ĩãƒŧビ゚があるホテãƒĢをæŽĸã—ã€ã“ãĄã‚‰ãĢåŽŋæŗŠã—ãžã—ãŸã€‚ é§…ã‹ã‚‰ã¯į¨‹ã‚ˆã„čˇé›ĸで少しčĻ‹ã¤ã‘ãĢくいかもしれぞせんが、そこはマップãĢé ŧãŖãĻčĄŒã‘ã°å¤§ä¸ˆå¤Ģです。 ホテãƒĢは古さがåĻã‚ãžã›ã‚“ãŒã€æœéŖŸã‚ĩãƒŧビ゚が4:30から、ぞたナã‚Ļãƒŗã‚¸č‡ĒäŊ“は24時間ã‚Ēãƒŧãƒ—ãƒŗã§ã€ã‚šãƒŧプやドãƒĒãƒŗã‚¯ãŒéŖ˛ãŋæ”žéĄŒã€‚ãžãŸã‚šã‚ŋッフぎ斚もとãĻã‚‚æ°—æŒãĄč‰¯ã„æŽĨåŽĸで、åĨŊ感が持ãĻãžã—ãŸã€‚åŖãŒč–„ã„ãŽã‹éšŖãŽäēēãŽåŖ°ãŒčžã“ãˆã‚‹æ™‚ã‚‚ã‚ã‚Šãžã—ãŸãŒã€ãžã‚å¯ã‚‹ã ã‘ãĒãŽã§ã€‚č’˛į”°é§…å‘¨čžēã¯č˛ˇã„į‰Šã—ã‚„ã™ãã€ãžãŸéŖŸäē‹ãŒã§ãã‚‹ãŠåē—もあるぎで、éĸį™Ŋã‹ãŖãŸã§ã™īŧ
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kimiyasu

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
åģēį‰Šã¯å¤ã„ãŒæœéŖŸåĢめãĻ充分æē€čļŗã€‚周čžēį’°åĸƒæŽēéĸ¨æ™¯ã§ãƒŠãƒ–ホテãƒĢがそばãĢč¤‡æ•°ã‚ã‚‹ãŽã¯ã‚¤ãƒžã‚¤ãƒã ãŒã€åŽŋæŗŠãĢã¯į„Ąé–ĸäŋ‚ãĒぎでよしとしぞしょう。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ジãƒĨãƒĒ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yu Hsuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MISA

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did solo travel and this room was enough to accommodate myself and all my items. Had a mini fridge and basic amenities. Wish there was a microwave in the room, but there's one downstairs and to be honest, just take advantage of the local cuisine. 7/11 was also extremely close by. I thought the host was super sweet and everyone was polite and friendly. Breakfast was great and I mean it when I say this is exactly what was needed after a long flight. Will stay again! Thanks so much!
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ryan, Irvine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes. the breakfast menu fresh.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

誕子

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ã¨ã‚ã‚čŠ‹ãŒã‚ãŖãĻåŦ‰ã—ã‹ãŖãŸã€‚ ãŠå‘ŗå™ŒæąãŽå…ˇãĢäšžį‡Ĩæĩˇč—ģãŒã‚ã‚‹ã¨č‰¯ã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚ ありがとうございぞした
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kendra

Positief: Netheid, voorzieningen
Clean, easy to communicate with! Airport shuttle was great! Everything was good!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kendra

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Tomohiro

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

RUIYING

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mari, Oceanside

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast and the staff service was excellent. Thank you very much.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Olivia Rosemary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kausuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
æ–Ŋč¨­ã¯åš´å­ŖãŒå…ĨãŖãĻいぞすが、清æŊ”ãĢäŋãŸã‚Œã€å¤œã‚‚é™ã‹ã§ã€æœéŖŸã¯å……åŽŸã—ãĻã„ã‚‹ãŽã§ã€ãŠå€¤æ‰“ãĄæ„Ÿã¯ã‚ã‚Šãžã™ã€‚
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MAYUMI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
č’˛į”°é§…ã‹ã‚‰čŋ‘く、įžŊį”°įŠēæ¸¯ã¸ãŽį„Ąæ–™ã‚ˇãƒŖãƒˆãƒĢãƒã‚šãŒã‚ã‚‹ãŽã§ã€æœæ—Šã„ãƒ•ãƒŠã‚¤ãƒˆãŽå‰æŗŠãĢ最遊でした。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

MASAYO

1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

takanori

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

taeko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からもčŋ‘く
1 nacht verbleven in augustus 2025