KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Buitenmarkt van Tsukiji
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Tsukiji Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken laden

FamilieTwin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor King Size Double Room laden

King Size Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Family Twin Room laden

Family Twin Room
Alle foto's voor Delux Twin Universal Design laden

Delux Twin Universal Design
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.786 beoordelingen
De prijs is € 341
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 8 8 Tsukiji, Tokyo, Tokyo Prefecture, 104-0045
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.050 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Tokyo
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bernardo
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernardo
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Iris, Holliston
2 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
crystal
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
crystal
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessa
Reisde met familie
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Jessa
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nora
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nora
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sean
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fan
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edith
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edith
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Geneva
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geneva
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lillian, Glen Huntly
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jessie
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jessie
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
So Man
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
So Man
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Amanda
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Amanda
5 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Renata
Reisde met familie
27 okt 2025
Negatief: Personeel en service
Renata
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Susan, San Diego
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Zackey
Reisde met familie en kleine kinderen
25 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zackey
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Diane
Reisde met familie
25 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diane
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Autumn
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Autumn
7 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kathleen
Reisde met familie
22 okt 2025
Kathleen
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kathleen
Reisde met familie
22 okt 2025
Kathleen
5 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Juslyn
Reisde met familie
16 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juslyn
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
LaDonna
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LaDonna
5 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Patricia, North Potomac
14 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Patricia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Raquel
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raquel
3 nachten verbleven in september 2025

















