ibis Styles Tokyo Ginza
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten stappen van Buitenmarkt van Tsukiji
Fotogalerie voor ibis Styles Tokyo Ginza





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 117
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.789 beoordelingen
De prijs is € 341
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 10 9 Ginza Chuo-Ku, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
ibis Styles Tokyo Ginza
Gelijkaardige accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.148 beoordelingen
De prijs is € 155
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel
ibis Styles Tokyo Ginza TOKYO
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel TOKYO
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Styles Tokyo Ginza
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
10 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Philip
7 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Vida
Reisde met familie
13 aug 2025
Vida
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yosuke
12 aug 2025
Yosuke
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mayank
1 aug 2025
Mayank
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Taishi
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taishi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
GUSTAVO
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUSTAVO
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kota
20 jul 2025
Kota
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
taketo
19 jul 2025
taketo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Yuna
24 jun 2025
Yuna
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HAESEON
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAESEON
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
18 jun 2025
Martin
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fred
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CATALINA
6 jun 2025
CATALINA
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aaron
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
peter
16 mei 2025
peter
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias, Gaimersheim
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erik, San Andrés Huayapam
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bomi
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bomi
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Serge
3 mei 2025
Serge
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pimpisa
3 mei 2025
Pimpisa
2 nachten verbleven in april 2025

















